L'Hotel Ilgazda sò pronti per a stagione

L'Alberghi di Ilgazda sò pronti per a stagione: L'operatori di l'hotel in Ilgaz Mountain, una di e stazioni di ski più impurtanti di Turchia, anu cumpletu i so preparazione per a stagione.

In a muntagna di Ilgaz, una di e stazioni di ski più impurtanti di Turchia, l'operatori di l'alberghi anu cumpletu a so preparazione per a staghjoni facennu l'arrangamenti necessarii nantu à e piste.

U presidente İmdat Yarım di l'Associazione di i Coaches di Sci di Çankırı hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì l'iniziu di a stagione in a regione cambia secondu a nevicata.

Spieghendu chì u travagliu hè statu realizatu in i lochi di Yıldıztepe è Doruk in u latu Çankırı di a muntagna Ilgaz durante l'estate, Yarım hà dettu: "L'annu passatu, un malfunzionamentu hè accadutu in a seggiovia in Yıldıztepe Ski Center, pocu prima di a fine di a stagione. Stu bug hè stata corretta in l'estiu. U centru di ski hè statu urganizatu, u travagliu necessariu hè statu fattu nantu à a pista. U mantenimentu necessariu hè statu fattu in u nostru hotel. Attualmente, Yıldıztepe Ski Center hè pronta per a stagione di sci 2015-2016 cù tuttu.

Indicando chì a stazione di sci in Doruk hè ancu pronta per l'inguernu è chì l'amatori di sci aspettanu a nova stagione, Yarım hà dettu: "L'annu passatu, una seggiovia hè stata custruita in a regione di Doruk. Dopu à l'apertura di a seggiovia, ci sò stati alcuni slips in certi parti, ma stu prublema hè stata risolta ancu in l'estiu. A seggiovia hè stata assicurata custruendu un muru di cimentu à u fondu. Avà quellu locu hè prontu per u novu annu ", disse.