Inondazione umana à a fermata di u metrobus

Inondazione di persone à a fermata di Metrobus: u primu ghjornu di a settimana, i citadini chì anu pruvatu à andà in i so posti di travagliu è i studienti chì vulianu andà in e scole anu scontru una brutta sorpresa à a densità di a fermata di Metrobus di Yenibosna in l'ora di a matina hà infuriatu i citadini. I passageri chì provavanu à imbarcà in u metrobus formavanu longu fila finu à u passaghju.

Mentre chì ci era una congestione di trafficu nantu à l'Autostrada E-5 u primu ghjornu di travagliu di a settimana, e file di passageri si sò formate in e fermate di metrobus. I citadini chì vulianu piglià u metrobus per andà à u travagliu in prima ore di a matina anu causatu a congestione à e tappe. I citadini chì vulianu piglià u metrobus à Yenibosna Metrobus Stop formanu una fila di metri longu nantu à i passaggi è scale. Mentre i citadini chì vulianu imbarcà in u metrobus anu aspittatu per minuti, i citadini chì sò scesi da u metrobus anu avutu difficultà à lascià a fermata per via di a densità.

I CITTADINI RIBELLATI

L'aumentu di i venditori di strada in a fermata di metrobus Yenibosna Kuleli hà causatu u ponte di partenza di u metrobus per esse bluccatu. Mentre i citadini si ribellavanu contr'à a situazione, i funzionari chì ùn anu micca intervenutu in a situazione anu dichjaratu chì a rispunsabilità appartene à a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

I MUNICIPALI DISTRIBUTI ÙN POSSONI INTERVENE

U fattu chì e municipalità di u distrittu ùn ponu micca intervene in a situazione perchè i cuntrolli di u ponte sò realizati da a Municipalità Metropolitana aumenta a densità di venditori di strada quì. Dopu à e reazzione crescente, i venditori di strada nantu à u ponte sò stati intervenuti da i funzionari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*