Concurrent à Avenio Silkworm

Concurrent à Avenio Silkworm:DurmazlarAvenio, chì serà pruduciutu in a fabbrica chì serà stabilita da Siemens in Gebze, cumpetirà cù u ver di seta pruduciutu da Siemens da u 2018.

U giant industriale tedescu Siemens, chì hà 130 anni di sperienza in a produzzione di tram elettricu, investirà 30 milioni d'euros in u settore chì si sviluppa rapidamente in Turchia in l'ultimi anni. Siemens pensa à pruduce i primi veiculi in a so nova fabbrica in Gebze à principiu di 2018.

U Manager di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di Siemens, Jochen Eickholt, hà dichjaratu chì volenu fà un passu avanti in u settore di u trasportu publicu chì cresce ogni annu in Turchia è hà enfatizatu chì volenu ottene u successu in u mercatu di tram. Eickholt hà dettu chì i sistemi ferroviari chì produci sò usati in parechji paesi di u mondu, in quantu à a nova fabbrica chì deve esse stabilita in Turchia, i nostri tramvii di a serie Avenio anu pruvatu u so successu in parechji paesi. Avà avemu u scopu di rinfurzà stu successu in u mercatu globale. "Credemu chì ghjunghjemu stu scopu in u megliu modu pussibule quì, in a nostra fabbrica in Turchia", disse.

ALTA POTENZALE
Hüseyin Gelis, presidente è CEO di Siemens Turchia, hà dettu ancu chì u settore di u trasportu hè una di e zone cù un altu potenziale di crescita in u futuru vicinu di Turchia è hà dettu: "Avemu pianificatu a nostra crescita in u campu di u trasportu in parechje fasi, in cunfurmità cù a nostra strategia di a cumpagnia, in particulare i treni d'alta velocità è i sistemi di ferrovia ligera.

Sta fabbrica custituisce a prima fase di sta strategia. I veiculi da esse pruduciuti in a nostra fabbrica seranu utilizati in parechji paesi in u nostru paese è à l'esteru. "A nostra fabbrica serà un centru di pruduzzione impurtante per u Dipartimentu di Trasportu Siemens è creà un valore aghjuntu supplementu per u nostru paese cù ingressu d'esportazione", disse.

U MARCHU CRESCE DI 3 PERCENT
In a dichjarazione fatta da Siemens, hè statu dichjaratu chì a crescita annuale media di u settore di u trasportu publicu urbanu hè di 3 per centu In più di i pruduttori ben cunnisciuti, assai novi fornituri da l'Europa di l'Est è l'Asia entranu in u mercatu di tram i fornitori ponu turnà i costi di produzzione più bassi in un vantaghju. Parechji fornituri chì servenu u mercatu mundiale anu ancu facilità di produzzione fora di l'Europa Occidentale. Hè statu dichjaratu chì Siemens hà u scopu di assicurà a so cumpetitività in u mercatu di u tram cù a so propria fabbrica è a catena di furnimentu lucale in Turchia.

13 miliardi d'euros per u trasportu ferroviariu

U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, Fikri Işık, hà dichjaratu ch'elli prevedenu l'acquistu di 2023 serie di veiculi di tram o metro per u 6, in linea cù l'obiettivi di trasportu publicu ferroviariu urbanu. Evaluendu u Prughjettu di Sviluppu di Sistemi di Veiculi Ferroviari Naziunali (MİLRT), u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık hà dettu chì u sviluppu domesticu di i sistemi di trazione è di cuntrollu di i veiculi ferroviari urbani farà un grande prugressu per a Turchia. In questu cuntestu, Işık hà dettu chì u travagliu di l'annu passatu hà iniziatu per u Prughjettu Naziunale di Sviluppu di Sistemi di Veiculi Ferroviari, chì u so bilanciu era coperto da e risorse interne di u Centru di Ricerca di Marmara (MAM) di u Cunsigliu Turcu di Ricerca Scientifica è Tecnologica cù un budgetu di 500 milioni di lire. .

Dichjarà chì, in u scopu di u prugettu, anu u scopu di sviluppà Traction Engine, Traction Control Unit, Train Control and Management System per esse aduprati in tramvii urbani è veiculi di metro, Işık hà dettu: "Avemu u scopu di cumpletà u Prughjettu Naziunale di Sviluppu di Sistemi di Veiculi Ferroviari. cù teste di campu nantu à i veiculi in nuvembre 2016 ". U sistema di trazione sviluppatu in u scopu di u prugettu hè stata utilizata per u Veiculu Metro Bursaray Duewag è Bozankaya "Avemu pensatu à implementà nantu à i veiculi di tram", disse.

Işık hà dettu ancu chì i studii di pruduzzione di u prototipu di u sistema di trazione cuntinueghjanu è chì anu u scopu di realizà l'applicazioni di i veiculi è e teste di campu à a mità di u 2016 dopu à e teste di laboratoriu, Işık hà dettu: "Se u costu di un veiculu hè presu circa 2 milioni d'euros , serà custruitu per i veiculi di trasportu ferroviariu urbanu da u 2023." "Calculemu l'ammontu tutale di l'investimentu cum'è circa 13 miliardi d'euros", disse. Işık hà ancu nutatu chì quandu fighjendu i rapporti di costu di i veiculi in questione, i sistemi contanu per circa 50 per centu di u veiculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*