A frequenza di i voli in Izmir Metro scende à 90 seconde.

In u Metro di Izmir, a frequenza di i voli scende à 90 seconde: Per risponde à a dumanda di viaghju in rapida crescita, u Metro di Izmir hà iniziatu a preparazione di u sistema di signalazione, chì riducerà a frequenza operativa attuale da 3,5 à 4 minuti à 90 minuti. seconde.

I voli seranu ridotti à 18 seconde dopu à 90 mesi di software, hardware è assignazione di teste. In İZBAN, invece, per via di i servizii di linea di TCDD, a frequenza di i voli ùn hè micca cascata sottu ancu 10 minuti.

I tramvii, chì i prughjetti per u trasportu di u sistema ferroviariu, u metro, a linea suburbana è e novi rotte cuntinueghjanu in Izmir, seranu a spina di u trasportu publicu. A crescente dumanda di viaghju, in particulare cù u trasportu di transitu, hà purtatu à novi sviluppi in u sistema ferroviariu. İzmir Metro svilupperà ulteriormente u sistema di signalazione per aumentà ulteriormente a frequenza operativa attuale. A preparazione di signalazione per a linea esistente trà Fahrettin Altay -Evka-3, chì pò esse operatu cù una freccia di 90 seconde, sò cuminciati. U sistema di signalazione hà da vene à a vita dopu una fase di software, hardware è teste chì durà circa 18 mesi.

U numaru di vagoni di u Metro Izmir, chì era 2000 in u 45 quandu i primi voli cuminciaru, hè aumentatu à 2011 cù 42 vagoni acquistati dopu à 87. Izmir Metro, chì a so infrastruttura di signalizazione hè adattata per una volta ogni 2.5 minuti, porta passageri cù sta flotta à una frequenza di 3.5-4 minuti. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu una offerta per l'acquistu di 80 carri novi à a flotta in più di u numeru di vagoni chì anu radduppiatu in u metro, chì u numeru di passageri hà righjuntu 350 mila da 95 mila per ghjornu. Cù a pruduzzione di sti carru, u numeru di carru cresce da 2000 per centu à 15 400 anni dopu à i primi viaghji cuminciati in u 182. U numaru di vagoni serà abbastanza per una spedizione in 90 seconde.

I funzionari di a Direzzione Generale di İzmir Metro anu dettu chì questi travaglii sò stati realizati per u futuru vicinu di İzmir Metro, chì serà affettatu da a rapida crescita di a dumanda di viaghju è di l'integrazione di u trasportu, è ancu di a crescita di tram è İZBAN. L'autorità dichjaravanu chì e cundizioni attuali di u funziunamentu ùn saranu micca affettate negativamente durante a preparazione per u prughjettu di freccia di 90 secondi di u Metro Izmir, chì aumenterà a frequenza di partenze cù l'arrivu di novi veiculi di metro.

İZBAN ùn pò micca viaghjà sottu à 10 minuti
A frequenza di servizii in u Metro serà una volta ogni 1.5 seconde dopu à 90 anni. Tuttavia, a linea İZBAN, chì hè integrata cù u Metro, ùn pò micca viaghjà in menu di 10 minuti. A causa di u fattu chì i treni regiunale è di trasportu di TCDD operanu nantu à a listessa linea, a frequenza ùn pudia esse aumentata. A Municipalità Metropolitana hà suggeritu chì i treni di merci travaglianu di notte, i treni di passageri facenu l'ultima tappa in Menderes è Menemen, è i passageri sò trasportati da İZBAN o autobus. TCDD ùn hà ancu fattu una decisione pusitiva annantu à questu tema. In pocu tempu, İZBAN, chì trasporta passageri nantu à a linea di 80 chilometri trà Aliağa è Menderes, stenderà 30 chilometri cù l'apertura di a linea Torbalı.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*