Kalaycı, aghju sempre difesu a produzzione di tram in Konya

Kalaycı, aghju sempre difesu a pruduzzione di tramvii in Konya: Vice Segretariu Generale di u Partitu di u Muvimentu Naziunale (MHP) è u Diputatu di Konya Mustafa Kalaycı hà dettu chì l'industria di Konya hè à un livellu chì pò pruduce tram.

In u scopu di l'alizzioni di u 1u di nuvembre, u candidatu diputatu di u primu rangu di MHP Konya Mustafa Kalaycı, u presidente provinciale di MHP Murat Çiçek è i so membri di u partitu cuntinueghjanu u so travagliu elettorale. Mustafa Kalaycı, chì hà participatu à a riunione tenuta in a Zona Industriale Organizzata Privata BÜSAN, hà dichjaratu ch'ellu hà sempre favuritu a produzzione di tram in Konya.

Kalaycı hà dettu: "Un cambiamentu di sistema hè necessariu per assicurà chì i nostri pruduttori è industriali furniscenu inputs à certi standard è à costi accessibili. In altre parolle, ci vole à aumentà a cumpetitività di i nostri pruduttori è industriali per ch'elli ponu pruduce di più, esportà di più, invistisce di più è creanu più impieghi. In questu sensu, l'applicazione di scontu d'investimentu deve vene di novu. In altri palori, un scontu d'investimentu finu à u 100 per centu deve esse applicatu per investimenti cù un altu valore aghjuntu, alta tecnulugia è impieghi. Chì dicemu; Avemu sempre chjamatu a produzzione à altu valore aghjuntu. Francamente, aghju sempre favuritu a produzzione di tram in Konya. Vi dumandu, l'industria di Konya ùn pò micca trattà cun questu? A Municipalità Metropolitana di Bursa hà guidatu a strada. A so pruduzzione principia in Bursa. È hè diventatu per vende à Siemens. Questa hè una grande opportunità per noi. Quandu dicemu a produzzione di altu valore aghjuntu è a produzzione d'alta tecnulugia, crede chì l'industriali di Konya ponu facirmenti pruducia questu quandu creamu l'infrastruttura necessaria cum'è u statu è furnisce u sustegnu à i nostri industriali in questu sensu, sia in termini di finanzii è incentive. U mondu si sviluppa rapidamente. L'investimenti in u sistema di metro ferroviariu sò diventati una necessità in ogni pruvincia. I paesi chì anu un mercatu in questu campu, sia in Turchia è soprattuttu in i paesi di u Mediu Oriente è i nostri vicini. Cuntribuisce à u nostru Konya inseme cù a so subindustria ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*