Primu Trolleybus Tosun First Ferry Steam

U Primu Trolleybus Tosun U Primu Ferry Bugu: A mostra intitulata Seyrü Sefer İstanbul, da u Primu Ferry à Marmaray, chì revela cronologicamente a storia di trasportu di dui seculi di Istanbul, hè stata aperta. Avemu parlatu cù u ricercatore Akın Kurtoğlu, chì hà sceltu 50 mila ritratti di trasportu trà 4 mila ritratti per a mostra.

Akın Kurtoğlu (49) hà fattu ricerche nantu à a storia di Istanbul è i so mezi di trasportu per 35 anni. Si descrive cum'è un "storicu di u trasportu urbanu". Kurtoğlu, chì hà studiatu 50 mila ritratti in archivi è cullezzione privata in Istanbul, hà finitu a so ricerca nantu à i veiculi di trasportu di Istanbul dopu dui anni di preparazione. L'idea di a mostra hè nata dopu chì a so ricerca hè stata publicata da Istanbul Metropolitan Municipality Culture Inc. sottu u titulu 100 Transportation Means of Istanbul. Dopu dui mesi di preparazione, a mostra, chì include ritratti è materiali effimeri nantu à a terra, u mare, u sistema ferroviariu è i veiculi di trasportu aereu chì anu servitu in u trasportu urbanu da l'anni 1820 à l'oghje, hè stata aperta eri.

Ci hè ancu un tramvia di cavalli
A mostra, chjamata Seyrü Sefer Istanbul, da u Primu Ferry à Marmaray, include un totale di 150 fotografie di veiculi di trasportu nostalgicu è ephemera cumpilata da cullezzione privata. Kurtoğlu, chì hà preparatu l'esposizione, dice chì volenu revelà u cambiamentu di i sfarenti mezi di trasportu in un periodu di dui seculi. Kurtoğlu hà dettu: "Mentre a preparazione di a mostra, aghju benefiziu di l'archiviu IETT, i cullezzione è u mo propiu archiviu persunale. Aghju scansatu un archiviu di 50 mila ritratti di Istanbul. Frà queste ritratti, ci sò 50 mila ritratti chì coprenu l'ultimi 2 anni di Istanbul, è se includemu l'anni 1800, ci sò 4 mila ritratti in tuttu u trasportu. Avemu sceltu trà e ritratti chì pudemu data è ottene infurmazione. Fotografie di i mezi di trasportu menu cunnisciuti, chì saranu veduti per a prima volta in a mostra, venenu in prima. A prima funivia d'Istanbul, chì hè stata messa in serviziu in u 1958, è i tramvii di cavalli di dui piani, chì sò stati prima operati in Istanbul in l'anni 1880, sò uni pochi di questi. Avemu sceltu un formatu di visualizazione cronologica di 10 anni per a storia di u trasportu di dui seculi. Tutti i tipi di cumpunenti di u trasportu anu pigliatu u so postu in a mostra. "Ephemera cum'è vechji biglietti d'autobus, tokens, cartuni di tram è traghetti, è i biglietti di u passaghju di u Bosphorus Bridge sò in mostra", dice. Hè pussibule di vede tutti l'aspetti di u trasportu urbanu in Istanbul da u 1800 à l'oghje in a mostra aperta da Istanbul Metropolitan Municipality Culture Inc., chì mostra a faccia cambiante di u trasportu. In più di i vechji biglietti, tokens, stops, stazioni è signali di direzzione, ritratti di terra, mare, sistema ferroviariu è trasportu aereu attiranu l'attenzione. A mostra hè aperta finu à u 23 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*