Investigazione in stazioni di sci di Sarıkamış

Sarikamis Cibiltepe Ski Resort
Sarikamis Cibiltepe Ski Resort

E squadre d'esperti da l'Australia anu inspeccionatu a stazione superiore di Sarıkamış 13nd Stage, chì hè stata dannata da u focu u 2015 di settembre di u 2. L'espertu australianu Heins Miller è a so squadra, chì sò stati in Sarıkamış per circa una settimana, anu finitu e so investigazioni, seguite da u sindaco Köksal Toksoy.

Dichjarà chì facenu sforzi intensi per preparà u Sarıkamış Cıbıltepe Ski Center per a stagione invernale, u sindaco Köksal Toksoy hà dettu: "U nostru centru di sci hè unu di i lochi impurtanti di u turismu invernale micca solu in a regione, ma ancu in Turchia. "L'investitori di u turismu, l'albergatori, i ristoranti, i cummercianti è i citadini in Sarıkamış è Kars guadagnanu a so vita da quì, soprattuttu durante a longa stagione d'invernu", disse.

Dà a bona nutizia chì a stazione superiore di u 13nd Stage di Sarıkamış Cıbıltepe Ski Center, chì hè stata dannata in u focu u 2 di settembre, serà riparata à tempu per a stagione invernale, Toksoy hà dettu chì u travagliu cuntinueghja rapidamente per custruisce a 2ª tappa superiore. stazione di u centru di sci, chì hè diventatu inutilizabile per via di u focu.

Köksal Toksoy hà dettu chì u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, u Governatore di Kars, u Distrettu di Sarıkamış è a Municipalità travaglianu intensamente per preparà e strutture per a stagione, Köksal Toksoy hà dettu: redditu è ​​dinamisimu à a regione. In questu sensu, a nostra facilità deve esse pronta per a stagione. Infine, 2 milioni di TL da u nostru Ministeru di u Turismu per a custruzzione di e strutture. Avemu amparatu chì hè stata trasferita. Inoltre, Heins Miller, un espertu imparziale di l'Austria, hè ghjuntu à Sarıkamış è hà finitu u travagliu necessariu per fà i cuntrolli finali di a parte dannata di a stallazione, per fà misurazioni di a stazione in cima è per presentà un rapportu in quantu à a so struttura. custruzzione à u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport è a cumpagnia autorizata Dopellmayr. "Sperendu, u travagliu di stallazione principiarà in pocu tempu", disse.

Per d 'altra banda, a ghjente di Sarıkamış s'hè ancu mobilizata per rinvià in u turismu u Cıbıltepe Ski Center, una di l'impurtanti stazioni di sci di a Regione di l'Anatolia Orientale è a Turchia, famosa per a so neve cristallina è i pini scozzesi. L'installazione di sci, seguita da strettamente da u guvernatore di u distrittu di Sarıkamış Yusuf İzzet Karaman è u sindaco Köksal Toksoy, sò previste per esse pronte per a stagione.