U Tramway Local Preferitu di Samsun

Tram Local Preferitu di Samsun: Municipalità Metropolitana di Samsun, accunsentutu in u scopu di u Prughjettu di a Linea di Sistema di Ferrovia Ligeru Gar-Tekeköy Durmazlar Machinery Inc. Un protocolu hè statu firmatu cù a cumpagnia per a compra di treni 8.

Samulaş (Samsun Light Rail System) A.Ş. in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Samsun. L'impresa di Bursa hà datu l'offerta più adatta per via di l'offerta tenuta da Durmazlar Machinery Inc. U cuntrattu di offerta hè statu firmatu cù U Signore Yusuf Ziya Yılmaz, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Durmazlar Machinery Inc. Membru di u Cunsigliu di Amministrazione Sinan Durmaz, Durmazlar Machinery Inc. Direttore generale Ahmet Civan, Durmazlar Machinery Inc. Sabahattin Ara, Vicedirettore Generale, Durmazlar Machinery Inc. Sales-Tender Manager Sunay Şentürk è u presidente di RAYDER (Rail Transport Systems and Industrialists Association) Mehmet Taha Aydın anu assistitu à u cuntrattu di compra di veiculi di u sistema di ferrovia leggera 8 firmatu à a Presidenza di a Municipalità Metropolitana di Samsun. I veiculi di u sistema di ferrovia leggera 8, chì principiaranu u prucessu di fabricazione, saranu 31,84 metri di lunghezza, 2,65 metri di larghezza, 3,30 metri di altezza è una capacità di trasportu di 290 persone. Ci sò 41 bogies motorizati è 337 rimorchi in 8 veiculi di u sistema di ferrovia ligera cù un pesu curb di 2 tunnellate è 1 kilogrammi. Per informà i passageri durante u so viaghju, ogni tram averà 6 schermi LCD, ventilazione di tipu canalizzata è illuminazione LED.

YILMAZ: "ÙN VOULemu chì i nostri soldi vanu à l'esternu"
Parlendu à a ceremonia di firma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, u signore Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "A linea di tram da u centru di a cità à l'università hè diventata una linea chì deve esse allargata. I citadini sò abituati à u trasportu di ferrovia ligera. Ci era una dumanda da i nostri citadini à u puntu di allargà sta linea à Tekkeköy. Dunque, avemu cuminciatu à travaglià è facemu una linea di 14 chilometri finu à Tekkeköy. Quandu questu hè cumpletu, a nostra lunghezza di linea aumenta à 31 chilometri in totale. Hè difficiule per noi di uperà una linea di 31 chilometri cù 21 treni. Dunque, avemu avutu à piglià un trenu supplementu. Avemu ancu fattu diverse negoziazioni per cumprà un trenu supplementu. In questa direzzione, pruduce in Bursa è ùn hè micca in ritardu di cumpagnie straniere in termini di qualità. Durmazlar Avemu parlatu cù a cumpagnia. Ùn vulemu micca i nostri soldi per andà fora. Avemu trasmissu stu pensamentu ancu à elli. Cusì, avemu firmatu u prutucolu per a compra di 8 treni quì oghje. Avemu accunsentutu 1 milione 1 mila euro per unu di sti treni. Questu ammonta à circa 539 milioni per tutti. Hè u nostru duvere cum'è dirigenti di u paese di sustene queste produzioni industriali fabbricate in u nostru paese. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Samsun, avemu fattu stu sforzu. Anu ancu fattu un sforzu è avemu scontru à u puntu mediu in linea cù un scopu. Cum'è un ingegnere meccanicu, sò felice chì sta pruduzzione hè stata fatta in Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*