Izmir serà u centru di trasportu

Izmir serà u centru in u trasportu: Kerem Ali Akşam, u candidatu diputatu di u Partitu AK Izmir, hà dettu chì, se venenu à u putere, Izmir sperimentarà l'età d'oru in u trasportu è diventerà u centru in u trasportu. Ellu hà dettu chì a distanza trà Izmir è Istanbul serà ridutta à 3.5 ore, chì a cunnessione trà Izmir è Tracia serà pavimentata cù u ponte Çanakkale, è chì a distanza trà Izmir è Ankara da u trenu d'alta velocità serà ancu ridutta à 3.5. ore, è ch'elli stabilisceranu u sistema di servizii di trafficu di u portu di Izmir, è chì a strada di a seta storica serà purtata à Izmir. KarşıyakaCuntinuu, chì hà assistitu à a ceremonia di pinning badge di i novi membri di u Partitu AK in , hà dettu: "In u nostru secondu periodu di rivoluzione, in u campu di u trasportu; "Continueremu à integrà e nostre regioni è pruvince cù l'altri è à creà una forte infrastruttura logistica è di trasportu per i passageri è a carica", disse.

Spiegò ciò chì faria in u campu di u trasportu cusì:

"Cumpleremu l'Istanbul-Bursa-Izmir (cumpresu u Ponte di Traversata di u Golfu) è l'Autostrada di Marmara di u Nordu è li mettemu in serviziu. Cuminceremu ancu a custruzzione di a strada chì cuntene u Ponte di u Bosforu Çanakkale, chì hè una parte impurtante di sta cintura è include una ferrovia. Cusì, creeremu l'anellu di Marmara circundatu da autostrade è ponti. Trasfurmeremu u nostru paese in unu di i centri di transitu più impurtanti in u mondu in i settori aviazione è marittimi. Cumpleremu significativamente e nostre linee di treni d'alta veloce è rapida nantu à e ferrovie. "Cusì, furniremu a Turchia una infrastruttura di trasportu à i standard di i paesi sviluppati", disse.

Dichjarà chì compie u ponte Yavuz Sultan Selim è u tunnel EURASIA, Akşam hà dettu: "Integreremu a nostra rete ferroviaria, chì creeremu finu à e nostre fruntiere, per permette u trasportu di merci è di passageri per ferrovia, in u sistema internaziunale. Creemu una "Rete di Trasportu Aereu" chì ghjunghjerà à un aeroportu ogni 100 km di distanza. "Avemu stabilitu l'Agenzia Spaziale Turca per realizà attività in u campu di l'aviazione è u spaziu in u nostru paese, per seguità è aduprà e tecnulugia novi è per assicurà a coordinazione in i prughjetti", disse.

Spieghendu ch'elli preparanu un pianu maestru di logistica per a prima volta, hà nutatu chì stabiliranu un "Cunzigghiu di Coordinazione Logistica" per assicurà a coordinazione trà tutte l'istituzioni chì travaglianu in u campu di a Logistica Continua è chì sviluppanu è implementanu mudelli di gestione muderni centri logistichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*