L'industria marittima è logistica si ritrova in Aliağa

Settore Marittimu è Logisticu Incontru in Aliağa: '40. "Summit Internaziunale di Gestione Portuale è Logistica" hà iniziatu ieri.

In u primu ghjornu di u summit di 3 ghjorni, sò stati discututi novi strategie è tecnulugia nantu à cumu sviluppà l'industria portuali in i mercati naziunali è internaziunali. I rapprisentanti principali di u settore si sò riuniti à a cima, chì hà u scopu di attirà l'attenzione naziunale è internaziunale à i prublemi di gestione portu è logistica da una perspettiva larga.

"SEMU UNA DI E RIGIONI PORTUALI PRINCIPALES DI U PAESE"

Vice Governatore Izmir è Amministratore Amministrativu Portu di Izmir Ufuk Seçilmiş, CHP İzmir Vice Prof.Dr. Adnan Saka, presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di Aliağa, hà fattu u discorsu di apertura di a prima sessione, assistitu da Kamil Okyay Sındır è rapprisentanti di u settore portu è logisticu. In u so discorsu, Saka hà datu infurmazioni nantu à i porti di a regione, i so prublemi è i suggerimenti di suluzione è hà dettu: "A rata di realizazione di l'esportazioni totali di a Regione Egea di 23 miliardi di dollari da i porti di Aliağa hè di 43,71 per centu. L'impurtazioni da Aliağa sò 10.7 miliardi di dollari. Quandu si vede, Aliağa solu hà un volume di cummerciu esteru di 21 miliardi di dollari. Inoltre, APM Terminals, unu di i più grandi operatori portu di u mondu, chì hè attualmente in custruzzione, si prepara à mette in opera Petlim Port in u primu trimestre di u 1.3, cù una capacità iniziale di 2016 milioni di TEU. I porti in a nostra regione di Aliağa, in particulare Batıçim, anu imbarcatu in novi muvimenti d'investimentu. "Tutti questi investimenti è cifre mostranu chì Aliağa serà una di e principali regioni portuali di u paese in un futuru vicinu", disse.

U LOCU PIÙ ADATTU PER UNA BASE LOGISTICA hè 'ALİAĞA'

Dichjarà chì i porti di Aliağa sò un puntu di cummerciu esteru gigante chì furnisce un vantaghju strategicu à u nostru paese in e regioni di u Mediterraniu è di l'Egeu, Saka hà dettu chì a so situazione deve esse valutata bè è hà dettu: "Per determinà induve e basi logistiche seranu più efficaci. è chì tipu di travagliu pò esse fattu à e basi, avemu decisu di piglià à mezu à i centri logistichi impurtanti in Europa in 2012. "Avemu realizatu inspezioni in i porti di Amburgo è Brema, è in 2015 in i porti di Rotterdam, Amsterdam è Anversa. In u risultatu di sta rivisione, avemu vistu una volta di più chì a basa logistica prevista per esse stabilita in Izmir puderia esse più efficace in Aliağa. Pensemu chì saria più fattibile di stabilisce basi logistiche in e regioni induve sò dispunibuli facilità di trasportu terrestre, marittimu è ferroviariu. "Siccomu Aliağa hè in u centru di tutte e rete di trasportu è hè in un puntu adattatu per tutti i modi di trasportu, serà benefica per u nostru paese è l'investituri avè a basa logistica da esse custruitu in Izmir in a regione Aliağa", disse.

"HÈ CONTENTA CHE SIA FATTA AZIONI PER SOLUZIONE U PROBLEMA DI STRADA"

Saka hà nutatu chì, ancu s'è i porti di Aliağa anu un grande putenziale, certi prublemi cum'è a mancanza di spazii posteriori in e zone portuali, u almacenamentu, i prublemi di l'infrastruttura è e carenze in a terra, l'autostrada è e cunnessione ferroviaria deve esse eliminati u più prestu pussibule, è aghjunse chì u Yeni. Foça Road chì porta à i porti in Nemrut Bay Hà dichjaratu chì u fattu chì a Direzzione Generale di l'Autostrade hà pigliatu l'azzione per risolve u prublema per a riparazione è l'asfaltamentu di l'autostrada hà criatu satisfaczione in a regione. Saka hà aghjustatu chì aspittàvanu chì a strada trà a fine di i siti Petkim, chì si trova in a zona di 5 chilometri, è e fabbriche di ferru è di l'acciaio da esse finite u più prestu pussibule.

ALİAĞA SERÀ UNA DI L'ATTORI MAJURI DI U SETTORE

Pigliendu a parolla dopu u discorsu d'apertura à a cima, u presidente di a filiale di Izmir di Imeak Chamber of Shipping, Yusuf Öztürk, hà dettu chì Aliağa hè un candidatu per esse unu di l'attori di u big game chì hà iniziatu in u settore di u trasportu. Dichjarà chì Aliağa hè a regione portuali induve u più grande muvimentu di carichi hè sperimentatu in Turchia cù l'impulsu purtatu da carichi derivati ​​da u petroliu liquidu, Öztürk hà dettu: "35 milioni 733 mila tunnellate di movimentu di carichi sò stati in i porti di a nostra regione Aliağa in u paese. Periudu ghjennaghju-settembre di questu annu. Questa figura hè prevista per ghjunghje à 2015 milioni di tunnellate à a fine di u 45. In novu, in i primi 9 mesi, a quantità di cuntenituri trattati in i porti di Aliağa hà righjuntu 429 mila TEU. Questu hè un sviluppu tremendu. "Stimemu chì a quantità di cuntenituri trattati in Aliağa ghjunghjerà à livelli uguali cù u portu di Alsancak in un futuru vicinu", disse.

BASE LOGISTICA BONA NEWS

Dichjarà chì u statu hà una grande responsabilità per attivà u putenziale in Aliağa, Öztürk hà dettu: "Hè assai impurtante di stabilisce e cunnessione ferroviaria è stradale di i porti. Avemu avutu piacè di sapè chì a custruzzione di a Strada Nova Foça chì porta à a Baia di Nemrut hè stata principiata. U Capitanu Özkan Poyraz, Subsegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà annunziatu ch'elli anu inclusu a dumanda di fà di Aliağa una basa logistica, chì avemu espresu dapoi anni, in a so agenda. "Seremu infine capace di ottene u mudellu di infrastruttura di porti esemplarii in Europa cum'è Amburgo è Rotterdam", disse.

"Türkiye hè un paese assai strategicu per noi"

U direttore generale di APM Terminals Türkiye, Mogens Wolf Larsen, hà dettu chì Turchia hè un paese assai strategicu per elli. Dichjarà chì APM hè unu di i più grandi operatori portuali in u mondu, Larsen hà dettu: "U prughjettu Petlim hè avà finitu. Ci hè assai pocu tempu finu à chì u nostru portu si apre. Semu assai entusiasmati. Avemu custruitu un edifiziu terminal chì hè una opera d'arti. Apertura in a prima mità di u 2016. "Serà u portu più grande è più efficace in a Regione Egea", disse.

À a cima, u presidente di a Camera di Cummerciu di Aliağa, Adnan Saka, hà datu una placca à Petlim Port General Manager Doğan Çırakoğlu per i so novi investimenti portu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*