L'agenda di l'agenda di Sarıkamış Chairlift Station Brused by Terrorism

Agenda di Sarıkamış: Stazione di Ski Lift Bruciata da u Terrorismu: L'Associazione Turistica Sarıkamış (SATURDER) s'hè riunita sottu a presidenza di u guvernatore di u distrittu Yusuf İzzet Karaman.

In a riunione tenuta in un hotel, a stazione di skilift, chì hè stata brusgiata di pocu tempu da i terroristi in Sarıkamış, hè statu discutitu.

U guvernatore di u distrittu di Sarıkamış, Karaman, hà dettu: "Com'è tutte l'istituzioni pubbliche, facemu sforzi intensi per assicurà chì a stazione di seggiovia ardente hè finita à tempu per a stagione. "Spergu, supereremu questi ghjorni difficili inseme è purteremu u nostru distrittu, a terra di i martiri è u paradisu turisticu, à u locu chì si merita", disse.

À a riunione, induve a preparazione di a 2ª stazione di tappa, chì hè stata dannata in u focu in Cıbıltepe Ski Center, per a stagione invernale è l'attività da esse realizate prima di a staghjoni per u turismu invernale sò state discusse, Karaman hà dettu chì un prugressu impurtante hà fattu. hè statu fattu in u turismu cù l'investimenti di u settore publicu è privatu fatti in Sarıkamış in l'ultimi anni.

Sottulineendu chì Sarıkamış hè u pumu di l'ochju di a Turchia in l'est cù a so storia, a natura è u potenziale turisticu, Karaman hà dettu: "U statu è u guvernu anu fattu investimenti seri in u turismu in Sarıkamış è cuntinueghjanu à fà. In ogni casu, i danni causati da u focu in a seconda tappa di a stazione di ski in settembre ci hà fattu tutti assai tristi. Immediatamente dopu à l'incidentu, u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu è u nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport hè intervenutu è furnia u sustegnu è a cuntribuzione necessaria. Allora, sottu a coordinazione di u nostru guvernatore Kars, u sgiò Günay Özdemir, u travagliu hè statu iniziatu per valutà i danni è riparà a facilità u più prestu pussibule. Cum'è tutte l'istituzioni pubbliche, facemu sforzi intensi per assicurà chì a stazione di seggiovia ardente hè finita à tempu per a stagione. "Spergu, supereremu questi ghjorni difficili inseme è purteremu u nostru distrittu, a terra di i martiri è u paradisu turisticu, à u locu chì si merita", disse.

U sindaco Göksal Toksoy hà dichjaratu chì quandu i travaglii di rinnuvamentu di a stazione superiore di a 2ª tappa cumincianu, tutta a squadra è l'equipaggiu di a municipalità seranu mobilizati, è chì tutti quelli chì vivenu in queste terre induve si trova u mortu duveranu agisce in modu rispunsevule è sensibile.

U direttore provinciale di a cultura è u turismu di Kars, Hakan Doğanay, hà sottolineatu chì u ministeru, u guvernu di Kars è a direzzione stanu travagliendu assai dura per preparà a seggiovia per a stagione, è chì farà tuttu ciò chì hè necessariu per assicurà chì Sarıkamış entre in a stagione invernale cun bang.

Dichjarà chì tutti l'operatori di l'alberghi è l'associu facenu u so megliu per risolve i prublemi, u presidente di l'Associazione Mir Hasan Taş hà dettu: "Durante a stagione invernale per circa 6 mesi in Kars è Sarıkamış, cummercianti, prufessiunali di u turismu, operatori alberghieri, tassisti, slitta. i cunduttori è a ghjente lucale spende tutti i so guadagni durante a stagione invernale. " Hè stata ligata à u turismu è dunque à a stazione di sci. Per questu scopu, se a stazione di sci si ferma, a vita quì si ferma. "Cum'è associazione, vulemu ringrazià i ministeri pertinenti è u nostru guvernatore di Kars, Günay Özdemir, u guvernatore di u distrettu di Sarıkamış, l'Uffiziu di u sindaco è i prufessiunali di u turismu chì anu cuntribuitu à a messa in opera di e strutture", disse.

U guvernatore di u distrittu di Sarıkamış Yusuf İzzet Karaman, u sindaco Göksal Toksoy, u direttore provinciale di a cultura è u turismu di Kars Hakan Doğanay, u presidente di SATURDER Mir Hasan Taş è i membri di l'associazione anu assistitu à a riunione.