TCDD Bandırma Port Operations Manager Kılıç Statement

TCDD Bandırma Port Operations Manager Kılıç Dichjarazione: TCDD Bandırma Port Operations Manager Orhan Kılıç hà dettu: "Dopu à a custruzzione prevista per esse finita à a fine di u 2015, u battellu di treni chì anderà trà Bandırma è Tekirdağ (caricamentu è scaricamentu di carri nantu à a nave). cù cunnessione ferroviaria) purterà carichi trà 35-50 vagoni ", hà dettu.

Fornendu infurmazioni nantu à u prugettu, chì hà da scopu di cunnette direttamente i centri di produzzione di l'Anatolia, chì ùn sò micca vicinu à i porti, à l'Europa Centrale per ferrovia, in u scopu di l'Organizazioni di Logistica di l'Anatolia Grande (BALO), Kılıç hà dichjaratu chì a rampa hè fine.

Dichjarà chì, grazie à u prugettu, i carichi pigliati da i treni di blocchi da i centri di raccolta di merci in İzmir, Manisa, Denizli, Bursa, Kütahya, Eskişehir, Ankara, Konya è Kayseri seranu consegnati in Europa da esse trasportati prima à u Centru di Consolidazione in Bandırma (Stazione Okçugöl), Kılıç hà dettu: nutatu:

"U prughjettu BALO hè un prughjettu chì hà da scopu di allevà Istanbul, chì provoca a congestione in u trasportu di merci, operandu un battellu di trenu trà Bandırma è Tekirdağ, è di cunnette direttamente i centri di produzzione di l'Anatolia, chì ùn sò micca vicinu à i porti, à Centrale. L'Europa in ferrovia. In u scopu di stu prughjettu, 172 pali sò stati cacciati in mare durante a custruzzione di a rampa di cova in u portu Bandırma. U travagliu di custruzzione di a custruzzione, i pile di quali sò stati guidati à u dock numeru 2-3, hè statu datu à una cumpagnia di custruzzione privata da a Direzzione Generale TCDD. Dopu à a custruzzione, chì hè prevista per esse finita à a fine di u 2015, u battellu di trenu chì anderà trà Bandırma è Tekirdağ duverà carichi trà 35-50 vagoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*