TÜDEMSAŞ hà iniziatu a produzzione di massa di vagoni certificati TSI

TÜDEMSAŞ hà iniziatu a produzzione in massa di vagone certificatu TSI: u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Koçarslan, hà dettu: "U vagone RGNS, chì a so pruduzzione di massa hè iniziata, hè un disignu completamente diversu è innovativu, è hè u vagone di merci più ligeru d'Europa cù a so tara di 20,5 tunnellate. "

Hè statu informatu chì a produzzione di massa di vagoni di merci di tippu "Boji" è "RGNS" hà iniziatu in Turkey Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ).

Sicondu a dichjarazione fatta da TÜDEMSAŞ, a pruduzzione in massa di vagoni di trasportu di container di tippu RGNS è bogies cù a tara più ligera in Europa hà iniziatu.

U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà dichjaratu ch'elli facenu passi fermi versu u so scopu di fà di Sivas un centru di produzzione di vagoni di merci.

Dichjarà chì u prucessu di certificazione TSI (Specifiche Tecniche d'Interoperabilità), chì hè statu iniziatu in TÜDEMSAŞ circa 3 anni fà per risponde à i criterii tecnichi richiesti da l'Unione Europea è diverse urganisazioni internaziunali, hè stata cumpletata per u vagone di trasportu di container di tipu RGNS è di massa. A pruduzzione hà iniziatu, Koçarslan hà dettu:

"U vagone RGNS, chì a so pruduzzione in massa hà iniziatu, hè un disignu completamente diversu è innovativu è hè u vagone di merci più ligeru in Europa cù una tara di 20,5 tunnellate. Hè un pruduttu di nova generazione cù 80 scenarii di carica differenti è un sistema di frenu integratu in u bogie. U prucessu di certificazione TSI, chì hè diventatu una necessità in a produzzione di vagoni di merci, ùn hè micca solu in relazione cù u pruduttu pruduttu, ma ancu in parechje aree da l'acquistu di i materiali utilizati in a produzzione à u magazzinu, da u flussu di travagliu in a pruduzzione à a tracciabilità di i movimenti materiali, da l'equipaggiu tecnicu di l'impiegati à a furmazione. Cuscenti di sta situazione, i nostri siti di fabbrica, e linee di produzzione, i laboratorii di cuntrollu di qualità sò stati mudernizzati in l'ultimi 3 anni, mentre chì i spazii di magazzini di materiale sò stati allargati è rinnuvati in parallelu cù a nostra pruduzzione crescente ".

Dichjarà chì u Centru di Formazione è Tecnulugia di Saldatura in TÜDEMSAŞ hè statu apertu cum'è unu di i trè più grandi centri di furmazione di saldatura in Turchia, Koçarslan hà dettu: "I saldatori chì travaglianu in TÜDEMSAŞ, TCDD è u settore privatu sò stati furmatu in questu centru è certificati internaziunali".

Feridun Özdemir, Manager di TÜDEMSAŞ Wagon Production Factory, hà dichjaratu chì una linea di saldatura robotica hè stata stabilita per aumentà a qualità di saldatura in a fabbrica per pruduce prudutti TSI, è hà dichjaratu chì i travagliadori in a fabbrica sò stati dati certificati per via di furmazione di saldatura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*