Turchia accelerata cù YHT

Turchia accelerata cù YHT: U numeru di passageri chì viaghjanu cù u Trenu d'Alta Velocità (YHT) da quandu hè statu messu in serviziu in Turchia in 2009 hà superatu 22 milioni. E linee YHT, chì sò 5 chilometri in totale in 213 linee separate, sò destinate à ghjunghje à 2023 mila chilometri da u 13.

Turchia, chì hè statu introduttu prima à u Trenu High Speed ​​​​(YHT) in 2009, hà amatu u viaghju cù YHT. 6 milioni 22 mila 282 passageri anu viaghjatu cù YHT, chì si distingue cù a so rapidità è cunfortu, in 512 anni. U numaru di persone chì anu preferitu a linea YHT Istanbul-Ankara, chì hà apertu l'annu passatu, si avvicinava à 2 milioni è mezzo. YHT, chì serve attualmente trà Eskişehir-Ankara, Istanbul-Ankara, Ankara-Konya, Konya-Eskişehir è Istanbul-Konya, hà righjuntu un totale di 213 chilometri.

NUMERO DI PASSAGERI 22 MILIONI

Cù u travagliu chì cuntinueghja à piena velocità cù a visione 2023, hè destinatu à aumentà e linee YHT à 13 mila chilometri è furnisce u trasportu à tutti i cantoni di Turchia. A linea Eskişehir-Ankara, a prima linea YHT di Turchia, hè stata aperta in 2009. A data, 12 milioni 103 mila 188 persone anu viaghjatu nantu à a linea, chì hè stata in serviziu senza interruzzione. 2 milioni 454 mila 92 passageri anu preferitu a linea Istanbul-Ankara, chì hà apertu l'annu passatu, è 522 mila 79 passageri anu preferitu a linea Istanbul-Konya.

A LINEA DOĞANÇAY s'aprerà a prossima prossima

Dapoi u 2011, quandu a linea Ankara-Konya hè stata messa in serviziu, 6 milioni 756 mila 766 passageri sò stati trasportati, è 446 mila 397 passageri sò stati trasportati nantu à a linea Eskişehir-Konya. Finu a data, 5 milioni 22 mila 282 passageri anu viaghjatu in 512 linee chì sò state messe in serviziu in diverse date. Hè statu ancu informatu chì u travagliu cuntinueghja à compie a Doğançay Ripage, lunga 22 chilometri, nantu à a linea Istanbul-Ankara è serà finita l'annu prossimu. Dopu chì u travagliu hè finitu, u viaghju trà e duie linee serà scurciatu da 20 minuti.

Ci hè una offerta per Konya

Un invitu hè statu mandatu à 7 di l'imprese 4 chì anu presentatu offerte per u prughjettu di u metro di Konya, chì hè stata licitata da u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali, per presentà e so pruposte tecniche è finanziarie. L'offerta per i Metros Konya di 45 chilometri di lunghezza, chì hè prevista per esse a spina di u trasportu publicu in Konya, hè stata fatta u 13 d'ottobre. Mentre l'offerte sò state ricevute da e cumpagnie 7 chì anu sottumessu u schedariu di pre-qualificazione, l'inviti sò stati mandati à e cumpagnie 4 chì sò stati trovati abbastanza per presentà e so offerte tecniche è finanziarie.

Ankara-Sivas YHT 2 ore

A custruzzione di u prughjettu YHT, chì riducerà a distanza di 603 km trà Ankara è Sivas à 405 chilometri, chì hè unu di l'assi impurtanti di u corridore ferroviariu chì unisce l'Asia Minore è i paesi asiatichi nantu à a strada di a Silk Road, cuntinua. Cù a fine di u prugettu, u tempu di viaghju trà Ankara è Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore.

Velocità finale Ankara-İzmir YHT

I travaglii di custruzzione in a parte Polatlı-Afyonkarahisar di u prugettu; A preparazione di u prugettu è i prucessi di offerta cuntinueghjanu in e sezioni Afyonkarahisar-Banaz, Banaz-Eşme. L'attuale ferrovia Ankara-İzmir hè di 824 chilometri è u tempu di viaghju hè di circa 14 ore. A distanza trà e duie cità serà di 624 chilometri è a durata serà di 3 ore è 30 minuti.

Konya-Karaman 40 minuti

Cù a fine di a linea di 102 chilometri, u tempu di viaghju trà Konya è Karaman diminuirà da 1 ora 13 minuti à 40 minuti. Prughjettu Karaman-Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep L'offerta di custruzzione è i travaglii di preparazione di prughjetti cuntinueghjanu à furnisce u trasportu di treni à alta velocità da Istanbul, Ankara è Konya à e pruvince Karaman-Mersin-Adana-Gaziantep.

Sivas-Erzincan YHT hè in tender

U prughjettu, chì hè una continuazione di u corridore Est-Ovest è rivitalizzarà a storica Strada di a Seta furnisce una cunnessione cù u Prughjettu Ferroviario Kars-Tbilisi, hè in a fase di preparazione di l'offerta è di preparazione di u prugettu.

Istanbul-Edirne YHT serà 230 km

U travagliu nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità di u prugettu cuntinueghja in a fase di preparazione di u prugettu. Trenu d'Alta Velocità Edirne-Istanbul (Halkalı-Kapıkule) Hè u scopu chì a linea cù una velocità operativa di 200 km / h è una lunghezza di 230 km serà messa in offerta è i travaglii cumincianu l'annu prossimu.

A linea Antalya-Kayseri duverà 10 milioni di carichi

U prughjettu, chì averà una lunghezza di circa 642 km è hà da scopu di trasportà circa 18,5 milioni di passageri è 18 milioni di tunnellate di carichi annu, purterà 423 milioni di tunnellate di carica è 10 milioni di passageri annu.

1 Comment

  1. Aghju un suggerimentu praticu in quantu à e linee da custruisce versu l'Anatolia Orientale. U travagliu hè fattu nantu à una nova linea da Sivas à Karsa. Questa linea hè un prughjettu assai impurtante perchè significarà ancu a linea YHT trà Istanbul Baku via Kars Tbilisi Baku, in ogni modu, a strada esistente da Sivas à Malatya-Elazığ Diyarbakır (è ancu cunnetta à Baghdad DYna in Mardin-Nusaybin custruendu una nova strada da zero) da Sivas à u sudu serà trasferitu à u listessu Banrma-Izmir. max. da elettrificà cum'è fattu trà. Saria assai bellu di furnisce un trasportu senza stop, ancu s'ellu hè 160 km. Cusì, serà pussibule furnisce un trasportu YHT senza stop da Istanbul-Ankara, Izmir, Antalya è Konya à Diyarbakir, rapidamente è in modu sicuru. U prugettu hà da purtà ancu cambiamenti seri in a perspettiva di a ghjente di a regione.

    U mo secondu suggerimentu impurtante hè di custruisce un passaghju di tubu sottumarinu (cum'è u tunnel di Eurasia) in Çanakkale, chì includerà una linea ferroviaria, invece di un ponte. Questu hà da priservà a siluette storica è pò esse fattu à costi finanziarii più bassi. Custruì una strada da Bandırma à Çanakkale, passendu per Gönen è Biga à u ponte in Lapski, è cunnetta da quì à Istanbul-Edirn DYna nantu à u longu ponte da Gallipoli, creà una strada alternativa seria à Istanbul per u trafficu di merci è passageri da Anatolia à Europa Forse, dopu à 20 anni, averemu una altra grande cità chjamata Çanakkale cù una populazione di pochi milioni.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*