L'ultima situazione in u travagliu di scavi di u tunnel ferroviariu più longu di Turchia

Ultima situazione in i travaglii di scavi di u tunnel ferroviariu più longu di Turchia: Sicondu a pianificazione, u prugettu, chì deve esse cumpletu à a fine di u 2017, costarà 193 milioni 253 mila lire. U prughjettu impiega 7 travagliadori, di i quali 20 sò stranieri, è 200 persunale tecnicu.

200 metri di prugressu sò stati ottenuti in u prugettu, chì hè previstu di esse u più longu passaghju di ferrovia doppia tubu di Turchia.

10 metri di prugressu sò stati fatti in u prughjettu, chì cunnetta i distretti di Nurdağı di Osmaniye è Bahçe di Gaziantep è hè previstu esse u più longu passaghju di tubu di ferrovia di Turchia cù una lunghezza di 200 metri.

Un totale di 8 mila 20 metri di tunnel cù un diametru di 400 metri seranu scavati per u passaghju di tubu doppiu custruitu da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) trà i distretti Bahçe-Nurdağı nantu à a linea convenzionale Adana-Gaziantep-Malatya.

U coordinatore di u gruppu di u tunnel di a cumpagnia di l'imprenditori, l'ingegnere geologicu Barış Duman, hà dettu in a so dichjarazione à u currispundente AA chì anu cuminciatu à apre u tunnel da u puntu di uscita in u locu di Gökçedere di u distrittu di Nurdağı in settembre di l'annu passatu è un prugressu di 200 metri hè statu. ottenuta in dui tunnel.

Enfatizendu chì a finitura di u tunnel accurtarà a linea ferroviaria esistente di 17 chilometri, Duman hà dettu: "Avemu usatu u metudu di scavi classicu in i travaglii di tunneling finu à avà. In a prossima parte, andemu à u sistema TBM (Tunnel Boring Machine), chì hè u sistema più utilizatu in u mondu simultaneamente in tunnellati doppiu. E macchine TBM sò ghjunte, a fase di stallazione cuntinueghja. "I machini seranu attivati ​​in pocu tempu è u travagliu di scavi accelerà più", disse.

-A regione hè una di e parte più sfida di Turchia in termini di geologia.

Rimarchendu chì anu finitu l'opere di u ponte, a culvert è u passaghju sottu, chì sò chjamati "strutture artistiche", nantu à a strada di 7 chilometri in a sezione Nurdağı di u tunnel, Duman hà dettu:

"Quandu u tunnel hè finitu, cunnetta Çukurova è a Regione di l'Anatolia Sud-Est. I distretti di Bahçe è Nurdağı sò trà e parti più difficili di Turchia in quantu à a geografia è a geologia. Ferrovia, autostrada, autostrada è oleoducti passanu à traversu a regione, è l'installazione residenziale è industriale sò situate fiancu à fiancu. A zona di falla di l'Anatolia Orientale passa ancu quì. "Quandu avemu cunsideratu sti cundizioni, vedemu quantu hè difficiule a strada è chì esige ingegneria è pianificazione seria".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*