114 milioni d'investimentu per u tram Kocaeli

114 milioni d'investimentu per u tram Kocaeli: I fundamenti di a linea di tramvia trà Otogar-SEKA Park, chì sò 473 ghjorni à a fine, sò stati posti. U Ministru Işık hà datu struzzioni per a linea di tram per principià da Alikahya à a cerimonia di inaugurazione.

A cerimonia di inaugurazione di a linea di tram, l'offerta di a quale hè stata fatta da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è i travaglii di custruzzione di cantiere sò ghjunti à a fine, hè stata cun a participazione di Fikri Işık, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia. U guvernatore Hasan Basri Gözüloğlu, i deputati di u Partitu AK Radiye Sezer Katırcıoğlu, Zeki Aygün, İlyas Şeker, u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu è i citadini anu assistitu à a cerimonia tenuta in l'area accantu à l'autobus di Izmit.

'A NOSA PRIORITÀ SERA U TRANSPORTU'
Parlendu à a ceremonia, u Ministru Işık hà dettu: "Per anni, ùn hè statu fattu nisun travagliu nantu à l'infrastruttura di trasportu di sta cità. Dopu à u 2004, quandu u Partitu AK vincìu a Municipalità Metropolitana di Izmit, hà fattu Kocaeli una cità metropolitana cù tutti i so cunfini. Kocaeli hè avà una di e cità più pianificate in Turchia. Di sicuru, ci sò difetti, ma un certu puntu hè statu ghjuntu. Trà u 2015 è u 2023, a nostra priorità serà u trasportu in Kocaeli ", disse. Işık hà dettu: "Izmit era tardu nantu à u sistema ferroviariu. Ma quandu hè finitu rapidamente, avarà un sistema di ferrovia. Allora, u sistema ferroviariu serà allargatu à l'Hospital di a cità cù 1180 letti in 3 anni. U nostru spaziu hè dispunibule, estendemu u sistema quì à Alikahya. Se a prima tappa hè cusì, furnisce una cunvenzione seria di trasportu à Alikahya. Questi investimenti ponu accade solu cù stabilità ", disse. U Sicritariu Generale Metropolitanu Tahir Büyükakın hà datu infurmazioni nantu à u trasportu di a cità. Dichjarà chì a flotta di trasportu publicu hè stata allargata cù 200 veiculi acquistati, Büyükakın hà dettu: "Avemu stabilitu a cumpagnia di Transportation Park è cumincià à travaglià cù u novu annu. Avemu fattu studii di fattibilità per u metro Gebze-Darica di 11 chilometri è l'amu prisentatu à u Ministeru di i Trasporti. Avemu fattu a nostra offerta per u tram, chì era a nostra prima vista, è hà firmatu un cuntrattu per a compra di 12 cars di tram. In u periodu à vene, a linea di tramvia serà allargata à l'Hospital SEKA State è City Hospital.

473 GIORNI FINITI
Hè statu sappiutu chì ci sò 21 ghjorni per a linea di tram, chì hè stata cuminciata u 473 di lugliu, per finisce. Dopu à 2 anni di travagliu di pianificazione di u tram, hè stata cuminciata u 21 di lugliu. A linea di andata e ritorno, lunga 14 chilometri è custituita da 11 stazioni, costarà 113 milioni 990 mila lire. Nant'à a strada, chì hè prevista à purtà 16 mila passageri ogni ghjornu, 8 edifici seranu espropriati. Kocaeli averà u primu sistema di trasportu ferroviariu cù a linea chjamata Akçaray. Lungo a linea di tram, un totale di 28 mila 800 metri di lunghezza è 1977 tunnellate di ferrovia ondulata seranu prudutte. 16 arrangiamenti di signalizazione seranu fatti à l'incrociazioni induve l'autostrada è e linee di tramvia si intersecanu.

1977 TUNNELLATE DI FERROVIA DA COSTRUIRE
Hè statu ancu firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta per 12 vitture di tram chì travagliaranu nantu à a linea di tram. Lungo a linea di tram, 28 mila 800 metri di lunghezza, 1977 tunnellate di ferrovia ondulata seranu prudutte. Seranu installati 46 mila fasteners ferroviari. Un totale di 24 transformatori CER 6 kWA seranu custruiti in 12 centri di trasformazione per alimentà u sistema di catenaria di a linea di tram. Un totale di 1500 5 kWA è 250 2 kWA trasformatori di esigenze internu seranu installati per risponde à i bisogni energetichi di strutture di stazione, zona di magazzinu, illuminazione stradale è signalazione di trafficu.

PRIMU PASSU DI METRO TRAM
Parlendu à a cerimonia di inaugurazione di a linea di tram, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Continuemu i nostri servizii in u nostru 12u annu. Avemu bisognu di fà u nostru travagliu per u trasportu, chì hè u nostru prublema più grande. U nostru travagliu di tram hè a preparazione preliminare di u travagliu di u metro ", disse. Karaosmanoğlu hà dettu: "In u futuru, culligaremu tutti i nostri distretti cù u metro. Tutti questi sforzi ponu esse realizati solu cù a stabilità di Turchia. Custruemu tunnellati sottu u mare, custruemu ponti in u Golfu di Izmit. Sperimenteremu sviluppi megliu inseme ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*