38 tramvii lucali venenu à i rails di Izmir

38 tramvii domestici ghjunghjenu à i rails di Izmir: Mentre a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a custruzzione di linee di tram chì inizieranu una nova era in u trasportu urbanu, i veiculi di tram in u scopu di u prugettu sò pruduciuti in e strutture Hyundai Eurotem in Adapazarı. I veiculi, u primu batch di quale serà furnitu in dicembre, attrae l'attenzione cù u so design specificu di Izmir è un altu ritmu di localizazione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì si n'andò à a fabbrica per esaminà i veiculi in costruzione, hà ricevutu un briefing nantu à u prucessu di produzzione. In a presentazione assistita da u Direttore Generale di TCDD Ömer Yıldız, hè statu annunziatu chì Eurotem hà utilizatu per a prima volta carrozzerie di veiculi di produzzione domestica cù stu prughjettu, grazia à a sensibilità di a municipalità versu a localizazione. Kocaoğlu hà postu a so firma nantu à u corpu di u primu tram cumpletu nantu à a dumanda di i funzionari di a cumpagnia.

I tram di Izmir aghjunghjenu un novu culore à a siluetta di a cità cù u so aspettu esteticu è furnisceranu prufitti à l'ecunumia di u paese cù l'alta taxa di localizazione in a fase di produzzione. di a Municipalità Metropolitana Karşıyaka I veiculi chì serviranu in u scopu di u prughjettu di u tram da implementà cum'è e linee Konak sò fabbricati in e strutture di a cumpagnia Eurotem in Adapazarı. U sindaco Kocaoğlu hà esaminatu u primu tram di Izmir, a custruzzione di u quale hè stata largamente finita, è hà ricevutu un briefing da i funzionari di a cumpagnia. U briefing hè statu ancu assistitu da u Direttore Generale di TCDD Yıldız, u Direttore di Vendite è Prughjetti di Hyundai Rotem Kim Cheol Geun, İzmir Metro A.Ş., unu di i participanti di Eurotem. U Direttore Generale Sönmez Alev, u Direttore Generale İZBAN Sabahattin Eriş, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Pervin Şenel Genç, u Subsegretariu Generale Buğra Gökçe è i burocrati municipali rispunsevuli di l'investimenti di u sistema ferroviariu anu participatu ancu.

2019 KILOMETRI SISTEMA RAIL IN 180

In u so discorsu prima di l'ispezioni in a stallazione, u sindaco Kocaoğlu hà ricurdatu chì İZBAN hè natu da a cuuperazione di una impresa ecunomica publica è un guvernu lucale per a prima volta in Turchia, è hà dettu chì questu hè un esempiu assai impurtante. Dichjarà chì u travagliu per allargà a linea à i distretti di Torbalı è Selçuk cuntinueghja, hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu in u 2004, 11 km in Izmir. Ci era una linea di sistema di ferrovia. 100 km oghje. L'avemu ancu. "Cù a linea Torbalı di 30 chilometri chì sarà aperta prestu, a linea Selçuk di 26 chilometri in custruzzione è e nostre linee di tram, averemu messu in serviziu una reta di sistema ferroviariu di più di 2019 chilometri da 180". disse. Enfatizendu chì a produzzione di Eurotem di rimorchi di tram di Izmir, chì hè stata stabilita in partenariatu cù TCDD è Hyundai, hè impurtante per l'industria di u paese, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Semu estremamente soddisfatti di a produzzione domestica chì ghjunghje sin'à 85 per centu". disse.

MEZZI SECULU DI VITA

U direttore generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dettu chì a Turchia hà fattu un prugressu significativu in e ferrovie in l'ultimi anni è chì pensanu à elettrificà è signalà tutte e linee per 2018. Enfatizendu chì operanu a linea suburbana più longa in Turchia cù a so cullaburazione cù a municipalità metropolitana di Izmir, hà dettu: "Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per a cooperazione armoniosa". disse. Nutendu chì ghjunghje à un tassu di localizazione di 85 per centu in a produzzione di tram di Izmir hè un passu assai impurtante, Yıldız hà dettu chì crede chì i veiculi di u sistema ferroviariu, chì sò previsti durà circa 30-35 anni, furnisceranu almenu 50 servizii grazie à a gestione di successu in Izmir.

PIÙ LOCALISMU

In u so discorsu in u scopu di u briefing, u direttore di Hyundai Rotem Geun hà dettu ch'ellu era felice di cuntinuà a cooperazione chì anu iniziatu cù u prughjettu İZBAN cù i tram di Izmir. Kim Cheol Geun hà dichjaratu chì, cum'è in İZBAN, i tramvii sò stati fabbricati sottu u paraplu di Eurotem, una sucietà turca, è chì grazia à stu prughjettu, u corpu di u veiculu hà cuminciatu à esse pruduciutu in Turchia per a prima volta. Dichjarà chì sò cunuscenti chì a municipalità metropolitana di Izmir attribuisce una grande impurtanza à a localizazione in i veiculi ferroviari è chì anu ottenutu un saltu assai altu in a tarifa di localizazione tutale cù u prughjettu di u tram, hà dettu: "In quantu Hyundai Rotem, faremu u nostru megliu per aumentà ancu u nostru ritmu di localizazione per ùn lascià a localizazione solu à u corpu. "Avemu cuncepitu u veiculu di tram chì avemu pruduttu per Izmir per esse una parte di a siluetta di a cità è per riflette e caratteristiche di e persone di Izmir". disse

HA PASSATU I TEST IN COREA SUD

U corpu di veiculi di cinque moduli pruduciutu per u prughjettu di u tram di Izmir hè statu sottumessu à teste di resistenza à a carica in i stabilimenti di produzzione di a cumpagnia Hyundai Rotem in Corea di u Sud. Dopu avè passatu tutte e tappe, a carrozzeria di u veiculu prodottu naziunale hè andatu in pruduzzione per a prima volta cù u tram Izmir. In più di u corpu, l'equipaggiu è i materiali, cum'è i rivestimenti esterni, i sedili è a tappezzeria, è l'aria condizionata sò ancu furniti in casa. Ciascunu di i tram, pruduciutu per avè una capacità di 285 passageri, serà di 32 metri di lunghezza. Ci hè una cabina di cunduttore à e duie estremità è un totale di ottu porte, quattru da ogni latu.

DECURATU DI I COLORI DI IZMIR

A geugrafia, a cultura, a storia è e caratteristiche suciali di a cità sò stati messi in risaltu cum'è u tema principale per i trams cuncepiti apposta per Izmir. Mentre creava combinazioni di culori interni è esterni di i veiculi, era destinatu à unisce u passatu è u presente di Izmir. U mudellu di carta esterna hè statu sceltu cum'è ondulatu. I finestri nantu à i mura laterali di i veiculi di u tram sò stati ancu pensati per esse u più panoramichi pussibule.

PRIMA FESTA VENGA IN DICEMBRE

I primi trè di i veiculi di tram 38 chì saranu pruduciuti per a Municipalità Metropolitana di Izmir seranu consegnati u 26 di dicembre di u 2015. Dopu lotti di 2016 ognuna in aprile è uttrovi 12, l'ultimi veiculi 11 ghjunghjeranu à i rails u 26 di ferraghju 2017.

EUROTEM

U 12,6 km Fahrettin Altay-Konak-Halkapınar è 8,8 km. Karşıyaka-A cumpagnia turca Gülermak hà vintu l'offerta per a custruzzione di e linee Mavişehir. Sta cumpagnia hà fattu un accordu cù Eurotem, di quale TCDD hè trà i so partenarii, per a produzzione di veiculi di tram. Eurotem hè stata fundata in u 2006 cù a cullaburazione di Hyundai Rotem è Hyundai Corporation da Corea di u Sud, è TCDD, TÜVASAŞ è Haco da Turchia. A cumpagnia pruduce treni d'alta velocità è tramvii è diversi veiculi ferroviari in Turchia.

palazzu è Karşıyaka infurmazione di u prughjettu di u tram:

Tramway di Konak
Percorsu: Fahrettin Altay Square-Konak-Halkapinar
Lunghezza : 12,6 km.
Numero di tappe: 19 unità
Numero di veiculi: 21
Velocità cummerciale : 24 km/h

Karşıyaka u tram
Percorsu : Karşıyaka- Mavişehir
Lunghezza : 8,8 km.
Numero di tappe: 14 unità
Numero di veiculi: 17 unità

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*