Yılmaz, Cum'è e Barche di Rifugiati di u Metro Sincan

Yılmaz, Cum'è e Barche di Rifugiati di u Metro Sincan: Alper Çağrı Yılmaz di MHP hà purtatu a prova di u metro di a ghjente di Sincan.

U candidatu di u Partitu di u Muvimentu Naziunalista (MHP) Ankara 1st Region Deputy, Alper Çağrı Yılmaz, hà reagitu à a prova di u metro di u populu Sincan. Nutendu chì u serviziu di trasferimentu in u Metro Sincan ùn hè nunda, ma straziante, Yılmaz hà dettu: "Durante l'ore di travagliu occupatu, u Metro Sincan s'assumiglia quasi à i battelli di rifuggiati cù u so trafficu pesante".

Alper Çağrı Yılmaz, candidatu à a vicenda di MHP Ankara 1st Region, in a so dichjarazione scritta nantu à u sughjettu, hà dettu:

OGNI LAVORO DI VOI HA MEZZI...
"Mentre u metro era custruitu per mette fine à u turmentu di u trafficu in u mondu sanu, sfurtunatamenti hè diventatu in tortura in a capitale di Turchia.

U metro, chì deve serve à u Xinjiang, chì hà una populazione di 500 mila oghje, hè quasi perseguitendu i nostri citadini Sincan.

Mentre i mo fratelli di Sincan sò felici chì u metro hè ghjuntu, ùn ponu guasi respira per via di a scarsità di carri chì piglianu per andà in Kızılay. Nurmalmenti duverebbe esse 6 vagoni, ma postu chì ci sò 3 vagoni, i vagoni di u Metro di Xinjiang sò cum'è barche di rifuggiati chì affundanu in u Mediterraniu. E persone sò strette è assai scomode cù sta situazione. Sò stanchi di soffre u listessu turmentu ogni ghjornu. Qualchese chì viaghja cunnosci a prova di stu metro.
O guvernu AKP ! Hè sta benedizzione di Diu ? Sì i vostri vagoni ùn eranu micca pronti, perchè l'avete apertu? Tuttu u vostru travagliu hè digià a mità. "

NON-TRANSFER SERVICE FIASCO
Alper Çağrı Yılmaz di MHP hà criticatu u fattu chì a ghjente di Sincan avia da scende in Batıkent è piglià un altru metro per andà in Kızılay, è dopu disse:

"U Metro d'Ankara hè normalmente previstu per andà da Sincan à Çayyolu senza una fermata. Hè statu annunziatu chì i travaglii di signalazione seranu fatti per questu è i residenti di Ankara sò stati cunfinati in e so case in prima ore. Per una certa ragione, ancu s'ellu hè dichjaratu chì i voli diretti è veloci cumincianu à u principiu di l'annu, stu serviziu ùn puderia micca esse realizatu ancu dopu à circa un annu ".

Yılmaz di MHP hà dettu chì, in più di a prova di u metro, i disturbi in l'anelli di l'autobus sò un prublema per sè stessu, è dopu hà dettu:

"Quandu parechji servizii di autobus sò stati annullati perchè a linea di metro hè stata aperta, i nostri citadini da Ankara sò stati lasciati senza alternative. U guvernu AKP, chì espone i nostri citadini di a capitale à torture anacronistiche è ùn dà à Ankara u valore chì merita, hà fiascatu à serve Ankara ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*