A cumpagnia turca hà cunnessu i dui paesi per ferrovia

A cumpagnia turca hà cunnessu i dui paesi per ferrovia: Nata Holding, basatu in Ankara, hà finitu a linea di 9 chilometri in Turkmenistan in 27 mesi è hà cunnessu stu paese cù u Kazakistan per ferrovia.

Sicondu a dichjarazione fatta da a cumpagnia, Nata Holding, chì si trova nantu à a lista "World's Top 225 International Contractors" annunciata da News Record (ENR), hà finitu u so prughjettu in Turkmenistan. A cumpagnia hà stabilitu un cantiere di custruzzione in u mezu di u desertu in Turkmenistan è hà custruitu una linea di ferrovia di 9 chilometri in 27 mesi, cunnetta cusì Turkmenistan è Kazakhstan per ferrovia.

Namık Tanık, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Nata Holding, hà dichjaratu ch'elli travaglianu in cundizioni climatichi difficili chì ghjunghjenu à -25 gradi in l'invernu è 60 gradi in l'estiu, è hà nutatu chì u mercatu di Turkmenistan hè attraente è ci sò cundizioni adattati per i partenarii stranieri in u paese. .

U tistimone hà dichjaratu chì u presidente di u Turkmenistan, Gurbangulu Berdimuhamedov, furnisce ogni tipu di facilità per e cumpagnie turche per travaglià cunfortu, è hà sottolineatu chì anu implementatu prughjetti impurtanti in parechje zone in tutte e pruvince di Turkmenistan. Nutendu chì u Turkmenistan hè a so seconda casa, Tanık hà dettu: "Pascu a maiò parte di u mo tempu à u travagliu in Turkmenistan.

"Avemu realizatu prughjetti impurtanti nantu à l'elettrificazione è a telecomunicazione, è avemu risoltu un prublema impurtante in u trasportu di u Turkmenistan cù u cumpletu di 250 chilometri di elettricità, signalazione, opere di cumunicazione ferroviaria trà Bereket è Etrek, è u ponte d'acciaio custruitu nantu à u Karakum Canale chì passa per a capitale Ashgabat ".

U tistimone hà ancu ricurdatu chì u travagliu di l'infrastruttura hè una professione di u babbu è hà nutatu chì cuntinueghjanu i prughjetti in stu paese cun grande devozione. Nata Holding, chì produce cimentu, pali, entrate di ponti, curb stones, tubi è diversi prudutti prefabbricati in a cità di Bereket in Turkmenistan, hà duie fabbriche in i distretti di Çohanlı è Bereket, chì operanu cum'è una sucietà di Turkmenistan sottu u nome di a società Nata-Net-Hocalık. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*