Dichjarazione di Eskişehir Metropolitana dopu l'accidentu di parcheghju difettu

Dichjarazione da a municipalità metropolitana di Eskişehir dopu un incidente di parcheghju difettu: una dichjarazione hè stata fatta da a municipalità metropolitana di Eskişehir dopu l'accidente di trafficu cù danni materiali, chì si dice chì hè accadutu per via di un parcheghju difettu in İki Eylül Caddesi.

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, hè statu dichjaratu chì e rotte di tram è parcheghju aleatoriu in e strade principali di Eskişehir ùn anu micca solu affettatu negativamente u flussu di trafficu in a cità, ma ancu causatu accidenti. In a dichjarazione, chì dichjarava chì un novu accidentu hè accadutu per via di un parcheghju illegale in Eskişehir, hè statu ancu dichjaratu chì a densità di trafficu in Eskişehir hè stata causata da i veiculi parcheggiati casualmente nantu à e strade è di u tram. In a dichjarazione, "I lochi induve u parcheghju hè pruibitu in parechje strade in Eskişehir sò sfurtunatamenti occupati da veiculi parcheggiati da i cunduttori chì ùn rispettanu micca e regule. Per quessa, u trafficu si ferma di tantu in tantu. Ancu peghju, i veiculi parcheggiati nantu à e rotte di u tram causanu accidenti. Inoltre, i ciclisti è l'utilizatori di motociclette viaghjanu liberamente nantu à i tramways. Hè scurdatu chì a regula più impurtante di campà in cità è di esse civilisatu hè di rispettà i diritti di l'altri. Ogni cunduttore chì parcheghja malgradu a prohibizione mette in periculu a vita è a pruprietà di l'altri cunduttori. L'unicu modu per minimizzà tali accidenti è per fà u trafficu urbanu più fluente serà pussibule se i nostri citadini seguitanu e regule è e squadre di trafficu aumentanu ancu di più e so ispezioni.

3 Comments

  1. Se u nome Eskişehir hè sguassatu in questa nutizia, hè un avvenimentu tipicu chì hè validu per tutte e cità di u nostru paese è chì sperienzemu parechje volte ogni ghjornu. Il s'agit d'une incapacité de comportement qui exige un phénomène d'éducation, de culture, de social (rispett de la mutuelle et des droits de l'autre...) , chì hè necessariu cù appellazioni è dumande. Quì, una catena di misure alluntanati da l'orientalisimu hè una cundizione inevitabbile. Hè a più grande vergogna chì i rimorchi + a pulizza municipale + a squadra di u trafficu municipale + a polizia di u trafficu sò intornu è mai, ma à nimu (grande cità bel. Sindaco, capu locale, soprattuttu i veiculi cù targhe ufficiali ...; in verità, questu hè a vergogna più grande, perchè anu da dà un esempiu è ùn facenu mai nunda legalmente, ùn anu micca privilegiu) hè una cundizione inevitabbile per ùn trascuratà. Se pudete scrive una fine nantu à un veiculu di pulizie di u trafficu di a polizia parcheggiata in modu sbagliatu è rimorcà istantaneamente, hè un bellu principiu. Una cunfusione di rispunsabilità è autorità deve ancu esse disposta. Perchè hè questu? Se vi lagnate: l'ufficiale di u trafficu di a cità entrante aspetta, perchè prima a polizia di u trafficu deve vene è piglià un minutu, scrive una fine, è poi dice pull. Allora u martellu di una di l'unità implicate ... Sè vo site cuscenti, hè cum'è tirà u bingo fora di un saccu. Allora si sente una grande stronzata nantu à e so scuse cum'è - "Ùn ci sò micca abbastanza rimorchi, 25 di elli sò tutti in distretti diffirenti ...". Ancu in questa zona, a strada principale di a stazione di salvezza è emergenza 112 in a vostra zona vi succederà induve ci sò veiculi parcheggiati in modu incorrectu è intenzionalmente à e duie intersezioni in a so strada. Se insiste nantu à a vostra lagnanza è stubbornly call for 1,5-2 hours and even stubbornly says which law is against which article, you will be regarded as the crazy person of the neighborhood by both the officials and locals. Tutti l'assistenti sò cusì cobardi è mancanti di curaggiu civili chì ùn dite mancu apertamente in faccia. Tuttavia, pudete stubbornly ottene e cose cù minacce à a corte, etc.

  2. II: Ciò chì hè trasmessu hè in realtà solu una piccula frazione di ciò chì avemu sperimentatu, uni pochi di esempi simplici. Ci vole à dumandà à l'istituzioni pubbliche pertinenti: "Quandu avete fattu campagni cuntinui di volantini seriali, etichettati ecc. nantu à questu sughjettu? Prima di taggà u veiculu di a polizia di u trafficu cù "Ubbidisce à e regule di u trafficu ..." etc., u publicu deve furmà i so propri ufficiali, insegni à cumportà in modu esemplariu, nantu à e regule è e teorie. I citadini anu bisognu di lavà u cervellu è di cundizione. Ancora ùn portà una cintura di sicurezza hè un effeminate, pigrizia ... etc. Mentre ci sò ufficiali publichi, ufficiali-ufficiali è amici civili ufficiali chì sò sempre abili à copre i difetti di l'altri in una cumunità chì si vede, è sò accettati da a cumunità, a suluzione di sta materia hè straordinariamente difficiule in stu ambiente orientali.

  3. III : Signori, s’è vo site cuscenti, u pesciu puzza da a testa. Tù ùn pò scioglie sti prublemi s'è vo portanu un Tram à u citadinu chì ùn hà micca abitudine di a cultura Tram è mustrà ellu è u so ambiente ciò chì hè necessariu per l'usu currettu di u sistema, vale à dì, l'ambienti di u sistema, se vi ùn educate micca u citadinu è li cundicione in modu pusitivu. p.e.; In questu ambientu veru, mentri quelli chì esce da u veiculu sò in u prucessu di scendinu, a folla opposta si batterà per cullà. Quì, da cità à cità, sta scusa ùn hè micca diffirenti. In queste cundizioni, i tempi d'imbarcu è di sbarcu sò allargati, a velocità di circulazione di u veiculu hè ridutta considerablemente, è i ritardi inevitabbili sò preprogrammati. Esempiu Converse: Pò esse vistu in u sistema giapponese Shinkansen YHT è in Cina, chì hè ghjustu unitu à sta caravana. Pudete amparà à esse da elli. Ùn ci hè bisognu di reinventà a rota.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*