Mega prughjetti a piena accelerazione

I prughjetti mega sò in piena: i prughjetti mega chì facenu saltà a Turchia in avanti daranu impulsu cù a stabilità chì vene da l'urna. I mega prughjetti chì valenu più di 100 miliardi di dollari portanu Turchia à i so obiettivi di 2023.

Türkiye, chì hà ritruvatu a stabilità dopu chì u Partitu AK hè ghjuntu à u putere solu, hà da cuntinuà i mega prughjetti senza rallentà.

Turchia correrà più veloce versu i so obiettivi di 2023 cù prughjetti giganti implementati in i campi di trasportu, industria di difesa, energia, tecnulugia è prudutti naziunali. Cù u votu publicu per a stabilità, u Prughjettu di u Centru Finanziariu d'Istanbul (IFC), u Tunnel Eurasia, a Centrale Nucleare Akkuyu, u Prughjettu TANAP, Stream Turcu, Linee di Trenu Alta Velocità (YHT), Canal Istanbul, 3rd Bridge, 3rd Airport, Automobile Domestica , U travagliu Naziunale di Passeggeri Regiunale nantu à i prughjetti giganti chì purtaranu a Turchia à a cima di u mondu, cum'è l'aviò, serà finitu in pocu tempu. L'investimentu tutale di i prughjetti giganti supera i 100 miliardi di dollari.

U PIÙ GRANDE AEROPORTU DI U MONDU VENGA

A custruzzione cuntinua u prughjettu di u 150rd Airport, chì serà u più grande aeroportu di u mondu cù una capacità di 3 milioni di passageri. A prima fase di u prugettu serà finita u 29 ottobre 2017.

U CANALE ISTANBUL INIZIÀ À A FINI DI L'ANNU

A custruzzione di u prughjettu pazzu Canal Istanbul hè prevista per principià à a fine di l'annu. U prughjettu, chì hà da creà impieghi per 15 mila persone, serà implementatu cù un investimentu di 50 miliardi di dollari.

U PRIMU GAS FLUIRÀ IN TANAP IN 2018

U primu flussu di gasu in TANAP, chì farà di Turchia un corridor energeticu, hè previstu di principià in 2018. U costu di u prugettu ghjunghje sin'à 45 miliardi di dollari.

AUTOMOBILE DOMESTICA IN E STRADE IN 2020

A vittura domestica, chì hè prevista per andà in a pruduzzioni di massa in 2019, serà nantu à e strade in 2020. 40 milioni d'euros sò stati pagati per i diritti di pruprietà intellettuale di a vittura domestica.

U PONTE PIÙ LUNGO DI U MONDU HA IN ÇANAKKALE

A licitazione per u Ponte di u Bosforu di Çanakkale, prevista trà Lapseki è Gallipoli, si terrà. U ponte serà u più longu ponte di sospensione in u mondu cù una lunghezza tutale di 3.623 metri.

PASSI NAZIUNALI IN DIFESA

I miri di naziunalisazione cuntinueghjanu rapidamente in l'industria di difesa. U tank ALTAY è l'elicotteru ATAK sò previsti per entra in l'inventariu di e Forze Armate Turche in 2018.

NOVA LINEA SATELLITE IN 3 MESI

Hè previstu di esce in licitazione per i satelliti Türksat 5A è 5B in 3 mesi. U travagliu nantu à u primu satellitu domesticu di Turchia, Türksat 6A, hè statu ancu acceleratu.

NEW YHT LINE À ANKARA-ISTANBUL

Una nova linea di Trenu Super High Speed ​​​​serà messa in opera, chì riducerà u tempu trà Istanbul è Ankara à 1.5 ore. Hè previstu chì e linee YHT operanu in 2 cità più in 3-15 anni.

U CENTRU FINANZIU hè in crescita

U travagliu cuntinueghja à cumpletà u Prughjettu di u Centru finanziariu di Istanbul (IFM) in 2017. Hè stimatu chì se u Prughjettu di u Centru Finanziariu di Istanbul hè implementatu, un totale di 150 mila persone seranu impiegati è un ingressu annuale di 20 miliardi d'euros serà generatu.

  1. NUCLEARI À İĞNEADA

A custruzzione di a Centrale Nucleare Akkuyu, u primu prughjettu di l'energia nucleare di Turchia, cuntinuerà. I studii di a cumpagnia di prughjettu cuntinueghjanu per a seconda centrale nucleare chì deve esse custruitu in Sinop. A 3a centrale elettrica hè prevista per esse custruita in İğneada.

SOLUZIONE AEREA À TRAFFIC ISTANBUL

U sustegnu di Havaray vene à u trasportu publicu in Istanbul. U sistema, chì hè pianificatu cum'è 8 linee separate à corta distanza, operarà per via aerea senza affettà u trafficu è e strade esistenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*