Settori di u futuru Sistemi di navigazione è ferroviari

Settori di u futuru Sistemi di Navigazione è Ferroviari: I novi mercati è settori di u futuru anu lasciatu u so segnu in u primu ghjornu di u VİZYONER'15 Sectors Summit, chì hè statu urganizatu da MÜSİAD per a prima volta questu annu. Mentre chì parechji mercati, cumpresi u trasportu aereu, u ferru è l'acciaio, i sistemi bancari di participazione, l'energia è l'automatizazione, venenu à u primu postu trà i novi mercati di i prossimi 50 anni, cù i bisogni cambianti è i tendenzi di cumportamentu per via di e cundizioni di vita cambianti è l'innuvazioni tecnologiche; E linee di cummerciale cum'è a produzzione di l'acciaio pianu, l'usu di l'automobile spartutu, a navigazione, i sistemi ferroviari, a produzzione di energia verde, è a cura di i zitelli è a nanna eranu trà i novi settori.

U Visionary'15 Sectors Summit, induve i Novi Settori in u Futuru, a Tecnulugia in u Futuru, i Valori Umani in u Futuru è u Branding in u Futuru seranu discututi, hè statu trà l'avvenimenti più impurtanti di u ghjornu cù e so valutazioni straordinarie chì sguassate. luce nantu à l'ecunumia di u futuru.

Novi mercati in u futuru

A sessione nantu à i Mercati di u Futuru, chì hè stata discussa in a prima sessione di a sera di u summit, hà participatu da u CEO di TAV Airports Holding Dr. M. Sani Şener, THY General Manager Assoc. Dr. Temel Kotil hè statu discutitu da u direttore generale di CarrefourSA Mehmet Tevfik Nane è u direttore generale di Renault Mais İbrahim Aybar.

L'aviazione, inseme cù e so succursali, sò una di e zone di cummerciale più preziose.

THY General Manager Temel Kotil, chì era u primu à parlà in a sessione moderata da u Cunsigliu di l'Ecunumia, a Gestione è i Finanzi Hikmet Baydar, hà attiratu l'attenzione à l'aumentu di u trasportu aereu disegnu a mappa di viaghju di Turchia. Dichjarà chì Turchia serà una di e più impurtanti tappe di u trafficu aereu di u futuru cù a so pusizioni geopolitica in sviluppu, Kotil hà dettu: "U numaru di passageri in Turchia hè a mità di quellu di l'America. U sviluppu di u centru di gravità di u trafficu si trasfirìu da l'America à sta regione. Attualmente, u numeru di persone chì viaghjanu in Turchia hè di 400 milioni. U numaru di passageri hè a mità di quellu di l'America. Istanbul hè a quinta cità chì riceve più turisti. Hè superatu New York. Attualmente, a cuntribuzione di l'aviazione à l'ecunumia hè di circa 5%. Cunsiderendu chì questu serà un puntu di cunnessione in u futuru è cù a custruzzione di u 6rd Airport, pudemu vede ciò chì hè un mercatu fertili. L'aereoline creanu un mercatu impurtante è una linea di cummerciale cù i so numerosi sub-rami. Istanbul hè u centru di u mondu. Cù u novu aeroportu, 3 milioni di persone l'utilizanu in u 2030. In u futuru, Istanbul diventerà un centru ecunomicu regiunale. "Creendu investimenti infrastrutturali è gestionendu noi stessi è a nostra squadra assai bè, pudemu turnà u potenziale in valore ecunomicu permanente", disse.

U populu turcu pò facilmente integrà in altre culture

U CEO di TAV Airports Holding Dr. M. Sani Şener hà enfatizatu chì a ghjovana pupulazione di Turchia deve esse evaluata è hà dettu chì un sistema educativu orientatu à a ricerca deve esse stabilitu. Şener hà dettu: "In u prucessu di globalizazione, trasferemu tecnulugia è capitale, ma ùn pudemu micca trasfiriri cultura. À questu puntu, Türkiye hà un vantaghju significativu. Avemu una struttura chì pò ghjunghje in tuttu u mondu cù i nostri ghjovani chì studianu à l'esteru, i nostri amicizia cù i paesi distanti è i nostri associi religiosi. Semu vicinu à ogni cultura. Allora avemu a capacità di integrà in altre culture. "Gestisce bè u populu turcu, dà li u so dirittu, ùn ci hè nunda chì ùn ponu fà", disse.

Car sharing hè u novu mercatu di u futuru

U direttore generale di Renault Mais, İbrahim Aybar, hà attiratu l'attenzione à i cumpurtamenti cambianti è a pruduzzione cambiante in cunseguenza. Rimarchendu chì l'elementi incredibili in u filmu Back to the Future sò cumunu oghje, Aybar hà spressu i so punti di vista nantu à i novi mercati cusì: "E vitture si parlanu avà. A produzzione intelligente è l'intelligenza artificiale sò penetrate in l'industria di l'automobile. Mentre i veiculi elettrici eranu un sognu, i veiculi senza cunduttore sò avà in a fase di prova. Per d 'altra banda, u cumpurtamentu umanu hè cambiatu. A nova generazione ùn vole micca pussede un veiculu, ma vole usà quandu hè necessariu. E dumande cambianu. Quandu guardemu questi, a prevenzione di l'accidenti, a facilità di a vita umana è u sviluppu di approcci più amichevuli di l'ambiente sò trà l'approcciu più impurtanti di u futuru. Per quessa, pudemu cuntà facilmente i sistemi di spartera di veiculi basati in carte, e novi fonti d'energia, è i bisogni infrastrutturali per i veiculi elettrici trà i mercati di u futuru ".

In riferimentu à l'impurtanza di i mega tendenzi in a furmazione di u futuru, u direttore generale di CarrefourSA, Mehmet Tevfik Nane, hà valutatu a globalizazione, l'aumentu di a participazione di e donne in a vita di l'affari, u cambiamentu di e fonti d'energia è l'impurtanza crescente di i fatturi ambientali cum'è e tendenze più impurtanti chì deve esse pigliatu. contu in a visione futura. Evaluendu i cumpurtamenti cambianti di e generazioni future è e tendenze, Nane hà dettu: "A diferenza di a nova generazione deve esse ancu presa in considerazione in e valutazioni di l'impieghi. Per elli, u travagliu hè solu una pausa per una vita megliu. U so sensu di ghjustizia, e so opinioni esse valutate, a cumminazione di u travagliu è l'intrattenimentu, è a so necessità di spaziu di muvimentu cambiaranu ancu u modu di travaglià in u futuru.

Novi Settori in u Futuru

L'invitati di a valutazione di i Novi Settori in u Futuru, chì hè a seconda sessione di u summit, sò Twitter Vice President of Global Public Policies Colin Crowell, Tosyalı tenenu presidente Fuat Tosyalı, Prof. Dr. Murat Ali Yülek è Ziraat Katılım Bankası General Manager Osman Arslan.

A selezzione di u settore ùn hè micca difficiule

Mencionendu cumu procederà in a scelta di u settore per u futuru, u Prof. Dr. Murat Ali Yülek hà dettu: "In l'anni 1950, i giapponesi anu focu annantu à una pruduzzione cù una alta elasticità di u redditu, vale à dì, formata secondu a dumanda di e persone cù alti redditi, è anu u risultatu di questu. "In più di a selezzione di u settore basatu annantu à l'elasticità di u redditu, fattori cum'è a prevalenza è l'effettu di spillover ponu ancu esse cunsiderati quandu si determina u settore", disse. Yülek hà fattu i seguenti cumenti nantu à i settori prufittuali di u futuru: "A pupulazione mundiale, i bisogni di salute, a sensibilizazione è i livelli di redditu sò in crescita. Dunque, l'equipaggiu di salute hè un canale d'investimentu preziosu. U sicondu hè i sistemi ferroviari. Stu sistema si sparghjerà in tutta a Turchia. Per quessa, l'equipaggiu di u sistema ferroviariu hè promettente. Inoltre, a produzzione di energia, l'equipaggiu verde cù un approcciu più amichevule à l'ambiente, l'equipaggiu ambientale, i rifiuti è i prudutti di cura persunale, chì a Corea hè assai bona, sò trà i canali d'investimentu più preziosi di u futuru ".

Pudemu fà avà ciò chì ùn pudemu micca fà in u passatu

Fuat Tosyalı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Tosyalı Holding, hà dichjaratu chì l'industria siderurgica in Turchia hè stata creata per i bisogni di a custruzzione, è dopu sò stati iniziati investimenti in acciaio flat, ma postu chì questi investimenti ùn anu pussutu seguità e tendenze in u mondu. a struttura cuntrariu hè stata furmata paragunatu à i paesi sviluppati, è hà dettu: "Da avà, seguitendu l'innuvazioni è i tendenzi, avemu fattu parechji prughjetti diffirenti. Hè pussibule d'invistisce in ferru è azzaru chì pò esse usatu in diversi settori. Unu di questi hè chips genetichi, chì sò previsti per esse validi in u campu di l'assistenza sanitaria. Grazie à i nostri partenarii d'affari in u mondu, avemu sapè fà in spazii cusì speciali è qualificati. Un altru cumpagnu d'affari di u nostru pruduce ancu i platti di nichel di batterie di vittura elettrica. Avemu ancu pianificatu di cumincià à pruduce acciai filmati, chì sò necessarii da l'industria di l'imballaggio. L'industria di l'imballaggio di metalli ùn hè ancu sviluppata in Turchia. Ci sò opportunità incredibili in questu campu. Cuminciamu à pruduce materie prime. Pioneremu a so trasfurmazioni in prudutti (da a pasticceria à l'oliu d'aliva à l'imballazione metallica resistente à u sole). Per d 'altra banda, Türkiye prova di pruduce a so propria vittura. Turchia hà u putere di assicurà sti pruduzzione. "Ùn pudemu micca agisce in u passatu, ma avà pudemu agisce rapidamente", disse. .

I prughjetti chì benefiziu l'umanità seranu sustinuti da a banca etica

Mencionendu chì a fonte di finanziamentu hè una necessità primaria in u sviluppu di u prughjettu, u direttore generale di Ziraat Katılım Bank, Osman Arslan, hà datu i seguenti cunsiglii à quelli chì volenu investisce in l'affari: "A finanza è a banca sò un elementu assai necessariu, ùn hè micca pussibule d'investisce. è cresce senza ellu. Tuttavia, hè assai impurtante nantu à quale filusufìa hè basatu stu finanziamentu. Invece di una cunniscenza economica basata nantu à a finanza, hè necessaria una cunniscenza orientata à a produzzione, innovativa è vera basata in u settore. Questa hè l'essenza di Participation Banking. Hè per quessa chì a banca di participazione hè attualmente una tendenza crescente. Inoltre, a participazione bancaria si focalizeghja ancu in i prughjetti in u quadru di i so valori etichi. I prughjetti chì sò ben definiti è chì anu un pianu di cummerciale forte si distinguenu. Da avà è in un futuru vicinu, i prughjetti educativi seranu trà i nostri spazii di interessu. L'investimentu in istituzioni educative aumenterà. I prughjetti di cullaburazione di u settore publicu-privatu cum'è l'equipaggiu di salute è l'ospedali di a cità sò una di e zone chì vulemu partenarii. L'agricultura serà ancu impurtante in u futuru. "A cura di i zitelli è di i zitelli, l'educazione pre-scolastica è a nanna, è ancu l'investimenti energetichi verdi è ecologichi, in particulare l'energia solare, sò spazii attrattivi in ​​quantu à a participazione bancaria è finanziaria".

Twitter ùn hè micca solu una piattaforma di media suciale, ma ancu una basa di dati

Un altru invitatu di u summit, Twitter Vice President of Global Public Policies Colin Crowell, hà datu esempii di u mondu di Twitter in u so discorsu, affirmannu chì l'ambienti di a nova generazione pò esse una risorsa assai impurtante per i sviluppatori di l'affari, l'investituri è i marketers. Apuntendu chì Twitter hè una piattaforma di opportunità, Crowell hà dettu: "A mobilità hè attualmente u prublema più valutata è deve esse valutata. A publicità mobile cresce rapidamente. U modu più veloce per ghjunghje à u cunsumadore. 88% di l'utilizatori sò esposti à publicità mobile. In media, a ghjente cuntrolla i so telefoni 110 volte à ghjornu. Quessi sò dati assai impurtanti. Per d 'altra banda, cum'è Twitter, avemu attualmente 320 milioni d'utilizatori. Di stu numeru, 77% campanu fora di i Stati Uniti. Ogni ghjornu, milioni di tweets sò publicati nantu à diversi temi è cumenti istantanei sò fatti nantu à l'avvenimenti. Questu significa chì pudete facilmente amparà e tendenze, pinsamenti, aspettative di e persone, induve sò, cumu si facenu è assai più cose, creà una mappa è eseguite diverse analisi. Twitter hà una infrastruttura è un mecanismu d'integrazione chì furnisce facilmente queste opportunità. Per esempiu, una epidemia di Ebola chì puderia avè righjuntu proporzioni gigantesche hè stata impedita grazia à Twitter. L'urganizazione di a Salute hà mappatu l'epidemie cù l'infurmazioni chì hà ricevutu da Twitter è hà determinatu u locu di e fonti di a malatia. Hè stata utilizata in altre ricerche dopu. "Una crisa mortale hè stata cuntrullata rapidamente è in una manera puntuale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*