A Cumpagnia Turca Gülermak hè stata scelta per i travaglii di estensione di u Metro di Varsavia, a capitale di a Pulonia.

Mappa di u metro di Varsavia
Mappa di u metro di Varsavia

A Cumpagnia Turca Gülermak hè stata scelta per l'estensione di u metro di Varsavia, a capitale di a Pulonia: l'offerta per l'estensione di u metro di Varsavia, a capitale di a Pulonia, hà trovu i so pruprietari. L'offerta per l'estensione di a 2ª Linea di u Metro di Varsavia in duie direzzione serà fatta da a cumpagnia turca Gülermak per l'estensione à punente, è a cumpagnia Astaldi per l'estensione est.

Gülermak İnşaat allargarà a linea à punente per una lunghezza di 3,5 km. U costu di l'espansione, chì averà 3 stazioni, serà 1,15 miliardi zloty (862 milioni TL). L'espansione à est di 3,1 km serà realizata da Astaldi per 1,07 miliardi zloty (802 milioni TL). Ci saranu 3 stazioni nantu à sta linea, cum'è in u punente.

85% di u costu di i prughjetti serà finanziatu da i fondi di l'Unione Europea. I travaglii di custruzzione di e linee sò previsti per esse cumpletati in 2019. L'estensione occidentale di a seconda linea di u metro di Varsavia partirà da Rondo è cuntinueghja à Daszynskiego. L'espansione urientale hà da principià di novu da Rondo è cuntinueghja à Warszawa Wilenska.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*