Premiu "Project of the Year" da ITA à u Prughjettu di Transizione Eurasia

Premiu "Progettu di l'annu" da l'ITA à u Prughjettu Passage Eurasia: U Prughjettu Passage Eurasia hè statu ritenutu degnu di u premiu "Progettu maiò di l'annu ITA" in a categuria Prughjetti maiò di l'ITA International Tunneling Awards, chì hè statu tenutu per u prima volta.

U Prughjettu di Passaghju Eurasia (Istanbul Strait Highway Tube Crossing), chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù un tunnel stradale sottu u fondu marinu per a prima volta, hè u primu ITA International Tunneling Awards organizatu da ITA - International Tunneling and Underground Structures Association, unu di l'urganisazioni più rispettati di u mondu in u campu di l'ingegneria è di u tunneling Hè statu cunsideratu degne di u premiu "ITA Major Project of the Year" in a categuria di Prughjetti Major. U Prughjettu Eurasia Crossing hè diventatu un esempiu innovativu di successu in u tunneling mundiale cù a so intensa innuvazione, tecnulugia avanzata è forte sapè fà in ingegneria.

ITA International Tunneling Awards, urganizata da l'International Tunneling and Underground Space Association (ITA), chì hè cunsiderata l'associu più impurtante in u mondu in u campu di tunneling è hà a sede in Lausanne, Svizzera, truvaru i so patroni in a ceremonia di nuvembre. 19. In u risultatu di a valutazione fatta trà 9 applicazioni in 110 categurie in u mondu, u Prughjettu di Transizione Eurasia hè diventatu finalista in u cuncorsu "Progettu di l'annu" in a categuria di Prughjetti Major. In a valutazione finale di a ghjuria, Eurasia Transition hè stata cunsiderata degna di u premiu "Major Project of the Year" trà trè prughjetti. U Project Manager Naim İşli è u Deputy Project Manager Jin Moo Lee anu ricevutu u premiu in nome di l'imprese Yapı Merkezi è SK E&C, chì implementanu u Prughjettu di Transizione Eurasia. TBM Technical Office Chief Öncü Gönenç hà fattu a presentazione di u prugettu à i participanti.

U passaghju di l'Eurasia hà fattu un novu terrenu in u tunneling

U Prughjettu di Transizione Eurasia, chì hè stata offerta da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture (AYGM) di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni di a Repubblica di Turchia, nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) , è i travaglii d'investimentu è di custruzzione sò realizati da Yapı Merkezi è SK Engineering & Construction. I travaglii di 3.344 metri di perforazione di u tunnel realizati sottu u Bosforu di Istanbul sò stati finiti l'aostu passatu è anu annunziatu una svolta in u tunneling. I travaglii di tunneling, chì sò stati iniziati u 19 d'aprile di u 2014 cù a participazione di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, sò stati cumpletati cù una cerimonia tenuta u 22 d'Agostu 2015 cù a participazione di u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu.

A tappa più impurtante di u Prughjettu Crossing Eurasia, chì si compone di trè sezioni principali cù una lunghezza tutale di 14,6 chilometri, hè u Bosphorus Crossing di 3,4 chilometri. A tecnulugia TBM più avanzata di u mondu hè stata aduprata per u Bosphorus Crossing. A TBM aduprata in stu prughjettu hè u 33.3u in u mondu trà e tunnellatrici cù a so putenza di u cutter head di 2 kW/m1, u 12u cù a so pressione di design di 2 bar, è u 13,7u cù u so diametru di scavi di 6 m. In u tunelu, chì hè custituitu da un totale di 1.672 anelli, anelli sismichi sò stati muntati in dui punti separati per aumentà a durabilità di u tunnel contr'à un pussibule terremotu maiò. I braccialetti sismichi, chì sò apposta è pruduciuti dopu chì u so successu hè statu pruvucatu da teste in laboratori, sò a "prima" applicazione in u mondu in u settore di tunneling TBM, cunziddi u diametru attuale è u livellu di attività sismica. Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş., stabilita da Yapı Merkezi è cumpagnie SK E&C, hè stata creata per realizà u disignu è a custruzione di u prugettu. (ATAŞ) operarà ancu u tunnel per 24 anni è 5 mesi.

Nisuna spesa hè fatta da risorse pubbliche per l'investimentu di u prugettu. U finanziamentu di u prugettu hè furnitu da prestiti furniti da ATAŞ è capitale cuntribuitu da Yapı Merkezi è e cumpagnie SK E&C. À a fine di u periodu di operazione, u Passaghju Eurasia serà trasferitu à u publicu. U prugettu hè previstu per esse messu in opera à a fine di u 2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*