Metro è İZBAN bona nutizia per i ciclisti

Metro è İZBAN bona nutizia per i ciclisti: Da oghje, i ciclisti in İzmir anu cuminciatu à prufittà di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu à tutte l'ore di u ghjornu è senza pagà alcuna tarifa supplementaria.

Per popularizà l'usu di e biciclette da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà alluntanatu a strada per i ciclisti per viaghjà in Metro è İZBAN senza pagà alcuna tarifa supplementaria. In a nova era, chì principia da l'oghje, i ciclisti solu pagà per u so propiu imbarcu è viaghjà "entrandu per e porte marcate in u primu è l'ultimu vagone di a serie di treni".

L'arrangiamenti fisichi necessarii sò stati fatti è ancu articuli informativi nantu à a nova applicazione è marcature in a stazione è u trenu. Siccomu u trasportu di e biciclette nantu à scale mobili è ascensori ùn hè micca adattatu per a sicurità di i passageri è di u sistema, i canali di trasportu di bicicletta da aghjunghje à e scale fisse da esse aduprate devenu prima esse realizatu in Konak è Karşıyaka implementatu in e stazioni. Hè dichjaratu chì u listessu arrangiamentu serà stallatu in tutte e stazioni in pocu tempu. Siccomu ci sò solu scale mobili in e stazioni Ulukent di Üçyol è İZBAN di u Metro İzmir, i ciclisti ùn puderanu micca entre. I ciclisti puderanu aduprà e stazioni più vicine.

Cù l'applicazione per esse implementata, solu i ciclisti ponu entre per e porte marcate, secondu l'adattabilità di a densità di passageri è cù un massimu di 2 biciclette ognunu. In u quadru di e regule determinate, i ciclisti sò tenuti à piantà à a porta designata in u veiculu è micca di attraversà i corridori.

I funzionari di İzmir Metro è İZBAN anu dichjaratu chì a so aspettazione di i passageri in bicicletta hè di prufittà di stu dirittu in u quadru di regule determinate, tenendu in contu l'ingressu, l'uscita è a sicurezza di viaghju di l'altri passageri.

In questu cuntestu, secondu e regule da seguità, e biciclette ùn devenu micca carricà, dà priorità à l'altri passageri durante l'ora di punta è aspittà per u prossimu trenu, e biciclette ùn deve esse micca oliu è sporche in una manera chì dannu à l'altri passageri è treni. , è deve esse liberu da oggetti affilati; E biciclette ùn deve esse guidate in stazioni, in piattaforme o in spazii chjusi.

Inoltre, i zitelli sottu à l'età di 16 ùn puderanu micca entre in u sistema cù e so biciclette senza i so genitori, e biciclette elettriche o motociclette ùn puderanu micca prufittà di stu dirittu. In quantu à a sicurità, hè ancu impurtante chì l'escalators è l'elevatori ùn sò micca aduprati per trasportà e biciclette, solu i scalini fissi è i canali di trasportu di bicicletta vicinu à elli sò usati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*