Cungressu di Logistica in Izmir

Cungressu di Logistica in İzmir: XIII. Parechji accademichi di Turchia è di l'esteru si sò riuniti à u Cungressu Internaziunale di Logistica è Supply Chain.

Ospitatu da l'Università di Izmir, u XIII. À u Cungressu Internaziunale di Logistica è Supply Chain, i prublemi, i pruposti di suluzione è a situazione futura di u settore logisticu, chì hè una parte integrante di u funziunamentu di parechji settori, sò stati discututi. L'apertura di u cungressu, in quale più di 10 presentazioni scientifiche sò state fatte in 100 sessioni simultanee per dui ghjorni, hè stata fatta da u Rettore di l'Università di İzmir Prof. Dr. Kayhan Erciyeş, Dean di a Facultà di Economia è Scienze Amministrative Prof. Dr. Erhan Ada, presidente di u Cungressu di l'Università di Izmir Dipartimentu di Relazioni Internaziunali Assistente. Assoc. Dr. Ülviyye Aydın, Co-Presidente di u Cungressu, Capu di u Dipartimentu di Gestione di u Cummerciu Internaziunale è di a Logistica di l'Università di Maltepe Prof. Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di Mehmet Tanyaş è accademichi. E sessioni spiciali, chì anu riunitu i principali rapprisentanti di u mondu cummerciale cù u mondu scientificu, aghjunghjenu una atmosfera sfarente à u prugramma di u cungressu è permettenu a spartera di l'infurmazioni cumpresi i tendenzi attuali in u settore logisticu. À a fine di a so presentazione, u primu locutore chjave era u Prof. Dr. U Rettore Erciyeş hà presentatu à Adil Baykasoğlu una placca di apprezzamentu.

EDUCAZIONE MAESTRIA PER FORZA DI LAVORO QUALIFICATA

Cungressu President Assist. Assoc. Dr. Aydın è u Copresidentu di u Cungressu Prof. Dr. Facendu u discorsu d'apertura à u cungressu, chì hà iniziatu cù u salutu di Tanyaş à i participanti, u Rettore Prof. Dr. Erciyeş hà toccu l'impurtanza di l'industria logistica in u mondu è in Turchia, è hà dichjaratu chì u prugramma di Master in Cummerciu Internaziunale, Finanza è Logistica, chì face a differenza, postu chì l'Università di Izmir hè a prima in Turchia, hè stata aperta per chjude u qualificatu. carenza di forza di travagliu in l'industria. Parlendu in nome di l'Associazione di Logistica Tedesca BVL, u Consultant Altay Onur hà enfatizatu l'impurtanza di a cooperazione industria-università in u settore logisticu.

Unu di i parlanti, Dokuz Eylül University Capu di Dipartimentu di Ingegneria Industriale Prof. Dr. Adil Baykasoğlu hà sottolineatu chì a gestione efficace di a flotta affetta direttamente a prestazione di e cumpagnie di logistica in l'ambienti cumpetitivi cuntempuranei è hà enfatizatu i prublemi incontrati in strategie di gestione di flotta è soluzioni offerte. Un altru parlante, u presidente di l'Associazione Logistica Georgiana, u professore di l'Università Tecnica Georgiana Prof. Dr. Giorgi Doborjginidze, in a so presentazione, hà attiratu l'attenzione à i 7.7 milioni di tunnellate di mobilità di merchenzie trà Oriente è Occidente per ferrovia è 1.2 milioni di tunnellate per strada, è hà dettu chì u Caucasu hè u megliu percorsu di trasportu per via di a so situazione geografica, essendu in u centru. di sta mobilità. In questu sensu, sottulinendu u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, Prof. Dr. Doborjginidze attirò l'attenzione à u rolu chjave ghjucatu da Turchia.

L'ultimu oratore di a riunione d'apertura era Assoc. Dr. In a so presentazione, Tone Lerher hà enfatizatu l'impurtanza di a logistica di e facilità in l'efficienza di e instalazioni industriali cum'è a produzzione, a distribuzione è u magazzinu. Nutendu chì a logistica di e facilità, chì conta per u 20 per centu di u costu tutale, pò esse più economica, più verde è più efficace grazia à novi approcci, Assoc. Dr. Lerher hà infurmatu i participanti nantu à e tecnulugia di nova generazione in questu campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*