Konya hè in prima linea di l'esportazioni è u trasportu

Konya hè in prima linea di l'esportazioni è u trasportu: Konya, chì hà aumentatu u nùmeru di facilità di produzzione cù novi investimenti, esporta à 189 paesi oghje. Spieghendu chì a cità hè diventata unu di l'impurtanti centri di produzzione industriale di Turchia, u presidente di a Camera di l'Industria di Konya, Memiş Kütükcü, hà dettu: "I primi 5 paesi chì esportemu più sò l'Iraq, l'Algeria, a Germania, l'Arabia Saudita è l'Iran".

Memiş Kütükcü, presidente di a Camera di l'Industria KONYA, hà dichjaratu chì a cità hè diventata unu di l'impurtanti centri di produzzione industriale di Turchia è hà dettu chì aspira à allevà u pesu d'investimentu di a Regione di Marmara bloccata. Kütükcü hà dichjaratu chì Konya esporta à 189 paesi in settori cum'è l'industria di fabricazione di machini, a subindustria di l'automobile, u casting, l'alimentariu è i scarpi. U presidente Kütükcü hà spartutu l'infurmazioni chì a cità hè in u top 5 in Turchia in l'esportazioni di l'industria di difesa.

A maiò parte di l'esportazioni à l'Iraq

Nutendu chì l'industria di a fabricazione di machini, l'industria di l'automobile, è i settori di cereali, legumi, oleosi è prudutti sò in i primi trè di l'esportazioni di Konya, Kütükcü hà dettu chì i primi 10 paesi in quale a cità esporta più sò l'Iraq, l'Algeria, a Germania, l'Arabia Saudita. Arabia, Iran, USA, Egittu, Italia, Russia è Emirati Arabi Uniti.
Esprimendu chì u 2014 hè statu un annu d'investimentu per Konya è chì questu appetite d'investimentu hà cuntinuatu in 2015, u presidente Kütükcü hà dettu chì Konya, chì hè cresciutu cù l'investimenti di i so propri industriali è hà aumentatu e so cumpagnie d'esportazione per 15 volte è e so esportazioni per 4.3 volte in u 17. l'ultimi anni 3, hè avà preferitu da i investituri internaziunali.M'hà dettu chì era una cità. U presidente Kütükcü hà dichjaratu chì a quantità di investimenti internaziunali in Konya, chì hà ricevutu un investimentu internaziunale di più di 300 milioni d'euros in l'ultimi 700 anni, ghjunghjerà à 23 milioni d'euros in pochi anni. a so regione.

U SEGUNDU GRANDE DI TURCHIA

Kütükcü hà dettu: "A Zona Industriale Organizzata di Konya, unu di l'OIZ attivi in ​​Konya, hè diventatu a seconda OIZ più grande di Turchia cù 23 milioni di metri quadrati. Avemu attribuitu 4 novi spazii d'investimentu à i nostri industriali in a Zona Industriale Organizzata di Konya, induve avemu fattu a quarta mossa di espansione. E nostre cumpagnie cuntinueghjanu i so investimenti assai rapidamente in questa zona di espansione di a 105a parte, chì hè custituita da 4 milioni di metri quadrati.

Centru R&D orientatu à a produzzione

Spieghendu chì anu custruitu una Zona di Sviluppu Tecnulugiale chjamata Innopark in a Zona Industriale Organizzata di Konya per aumentà u valore aghjuntu produttu da ŞEHRİN, Kütükcü hà dettu: "Semu vicinu à a fine per l'assignazione quì. Hè assai impurtante per noi chì Innopark hè un centru di R&D-innuvazione orientatu à a produzzione ".

Si distingue ancu in u trasportu

Kütükcü spiegò chì Konya, chì hè prumessu cù a so larga geografia è a capacità di produzzione qualificata in u centru di TURCHIA, hà fattu un longu caminu per diventà una cità rapida è accessibile, spiegò chì i travaglii cum'è u Prughjettu di u Village Logisticu, chì Aumenterà u so vantaghju, a Linea Ferroviaria Accelerata Konya-Karaman-Mersin, u Trenu d'Alta Velocità Antalya-Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri è a Nova Ring Road sò cuminciati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*