Descrizzione di Smart Card da Antalya Metropolitan

Dichjarazione di Smart Card da a Municipalità Metropolitana di Antalya: A Municipalità Metropolitana di Antalya hà fattu una dichjarazione annantu à e lagnanze chì sò sorgiti cù l'applicazioni di carte intelligenti, chì anu aumentatu in l'ultimi ghjorni. Ricordendu chì u sistema di a Carta Publica, chì hè statu u sughjettu di grande lagnanza di i citadini è soprattuttu di i cummercianti di i cunduttori dapoi u so principiu, hè statu pigliatu sottu investigazione appena hà pigliatu u postu, hè statu infurmatu chì u sistema ùn era micca à u livellu desideratu tecnicamente. è chì alcuni di i prublemi in u ducumentu di l'offerta sò stati implementati incompletamente à a fine di l'esaminazioni. In a dichjarazione scritta, chì hà indicatu chì hè statu revelatu chì l'offerta hè stata annullata da a Corte Amministrativa in u 2011 per via di a violazione di a Legge di l'Offerta, a currispundenza hè stata fatta per l'esekzione di sta decisione, è chì a lettera di garanzia di prestazione di l'offerta appartene. à l'imprenditore hè statu tornatu, hè statu dichjaratu: "In questu casu, l'offerta statale n ° 2886 Ancu s'ellu era necessariu è necessariu di liquidate l'affari immediatamente in cunfurmità cù a lege è l'articuli obligatorii di u cuntrattu, hè statu determinatu chì questu a liquidazione ùn hè micca stata fatta da a gestione di quellu ghjornu è a cumpagnia di l'imprenditore hà cuntinuatu a so attività senza autorizazione è illegale. Dopu à 2 anni dopu à sta decisione, hè statu determinatu chì ùn era micca legalmente pussibule di realizà u travagliu per ripiglià a guaranzia, dopu chì a Corte Suprema annunziò a decisione senza esaminà a materia nantu à i meriti, è l'affari hè statu liquidatu. Siccomu l'accordu mutuale ùn pò micca esse ghjuntu, l'arbitramentu hè statu fattu è l'arbitramentu hè sempre cuntinuu in questa fase. In breve, l'affari hè in a fase di liquidazione ".

SICUREZZA DI GUVERNAMENTE DI I CARRIER'S AND THE PUBLIC'S SOLID
In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì u sistema hà ricivutu intense lagnanze da u ghjornu chì hè statu stabilitu è ​​sta situazione hè stata riflessa in a stampa da u tempu à u tempu, hè ancu ricurdatu chì parechje lagnanze sò state presentate à a Municipalità. "Per quessa, hè statu decisu di stabilisce un novu sistema da a nostra municipalità per ùn sperimentà micca e difficultà di trattà cù questi operatori di novu da i citadini è i cummercianti di trasportu cuntrattendu u travagliu à una altra cumpagnia, cum'è in u passatu, è micca. di lascià i cunti da i quali i soldi di u publicu sò cullati direttamente à questi operatori. In a dichjarazione chjamata, stu sistema hè sustinutu da Antalya Transportation A.Ş., una sucietà municipale chì opera sempre l'autobus rossi, u sistema di ferrovia leggera è l'autobus marittimi. hè statu stabilitu da Cù sta applicazione, u destinatariu di u pruprietariu di u sistema, u citadinu è i cummercianti di trasportu, Transportation A.Ş. "U più impurtante, i soldi di u publicu è u trasportatore seranu sottu a guaranzia di u statu". e parolle sò state incluse.

A SUCIetà esistente ùn IGNORE ALERTS
Cù a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana datata 13.10.2014 è numerata 532, in 14 distretti senza u centru, cù a decisione datata 14.07.2015 è numerata 671; In a dichjarazione, hè statu ricurdatu chì u travagliu di "stabilisce i prezzi di u trasportu publicu è u sistema d'automatizazione di seguimentu di i veiculi in i distretti di Muratpaşa, Kepez, Konyaaltı, Döşemealtı è Aksu" hè statu datu à Antalya Transportation A.Ş. Un articulu hè statu scrittu per mantene. u sistema senza interruzzione è senza interruzzione per chì i cummercianti di trasportu ùn diventenu micca vittimi. In questa fase, malgradu ogni tipu d'avvertimenti, sò state ricevute lagnanze chì ci sò stati grandi disrupzioni in u sistema, chì i validatori difettosi ùn sò micca stati riparati è mantinuti, chì parechji punti di riempimentu di carte sò chjusi, è a cumpagnia di l'operatore hè stata avvisata ogni volta. Malgradu tuttu questu, quandu i prublemi è e lagnanze per elli crescenu; U Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) hà ancu pigliatu una decisione cù a so Decisione datata 27.10.2015 è numerata 2015/10-606 (2/3), determinendu i prublemi ligati à u novu sistema per esse stabilitu, è à u stessu tempu, Trasportu A.Ş. Una lettera chì dumandava a creazione immediata di un novu sistema hè stata mandata à a cumpagnia. Antalya Transportation Inc. cuntinueghja à travaglià u più prestu pussibule per stabilisce un novu sistema. Da un latu, i prucedure ghjuridichi sò compie, è da l'altra banda, i dettagli tecnichi di u novu sistema sò travagliatu. In questi priparazioni, ci hè cura per assicurà chì i nostri citadini è i cummercianti di trasportu ùn sò micca vittime in ogni modu. Un sistema chì hè u più avanzatu tecnologicu è u più altu livellu di facilità d'usu è di sicurità serà implementatu in pocu tempu.

PARCHI COLLEGATI À U CONTU DI L'IMPRESA
In a dichjarazione, hè statu nutatu chì e lagnanze chì aumentanu ghjornu per ghjornu ùn sò micca causati da l'amministrazione municipale attuale, ma per via di i sbagli in u documentu di l'offerta fattu in u periodu precedente, tutta l'autorità è a rispunsabilità hè stata lasciata à a cumpagnia di l'operatore. è hè statu nutatu chì u cuntu fundraising hè statu apertu da sta cumpagnia in u so propiu nome. In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì parechje lettere sò state scritte è avvirtimenti sò stati fatti à a cumpagnia per via di e lagnanze ricevute, è chì u destinatariu è rispunsevuli di sti lagnanze era direttamente a cumpagnia operativa, hè statu dichjaratu chì tutti questi avvenimenti pruvavanu quantu precisu decisione presa in quantu à a liquidazione di stu sistema hè stata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*