A stazione di sci internaziunale in a regione orientale di u Mari Neru

A stazione di sci internaziunale in a regione orientale di u Mari Neru: U travagliu hè statu acceleratu per a custruzzione di u Centru Internaziunale di Sport è Turismu d'Inverno di Suleymaniye, chì si trova à 3 chilometri da u centru di a cità di Gümüşhane.

U travagliu cuntinueghja nantu à u Centru internaziunale di Sport è Turismu di Suleymaniye, chì si trova à 3 chilometri da u centru di a cità di Gümüşhane.

I travaglii infrastrutturali di u centru, chì saranu stabiliti vicinu à u Distrettu Süleymaniye in u centru di a cità di Gümüşhane, chì includenu parechji edifici storichi, cuntinueghjanu.

U stabilimentu, chì u so prughjettu hè statu appruvatu pocu fà, hè situatu à 3 chilometri da u centru di a cità. I sforzi sò stati accelerati per compie u centru, chì serà stabilitu in a zona, chì hè dichjaratu chì hà caratteristiche induve 18 sporti olimpichi ponu esse realizati, u più prestu pussibule.

U centru, chì farà una grande cuntribuzione à u turismu invernale di a Regione di u Mari Neru Orientale, avarà qualificazioni internaziunali. U centru offre à i turisti l'uppurtunità di scuntrà a struttura storica è di fà diversi sporti d'invernu, in particulare u ski.

- "U prucessu di trasferimentu hè per esse cumpletu"

U guvernatore di Gümüşhane, Yücel Yavuz, cù a so delegazione, hà fattu investigazioni in a zona induve u centru serà custruitu.

Yavuz, chì hà ricivutu infurmazioni da l'autorità nantu à a pista di ski è a strada di strada prevista per u centru, hà dettu à i ghjurnalisti chì i travaglii di l'infrastruttura per u centru cuntinueghjanu.

Dichjarà chì una zona di circa 800 ettari in a regione hè stata dichjarata un centru di sport invernali è di turismu cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri in u 2009, Yavuz hà dettu: "Subitu quì sottu hè u District di Süleymaniye, chì serà u centru turisticu di u nostru Gümüşhane. Una distanza hè stata coperta per attivà tutte l'infrastrutture relative à questi lochi u più prestu pussibule ", disse.

Spieghendu chì a regione, chì hè soprattuttu terri di tesoru, hè in u prucessu di esse trasferitu à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, Yavuz hà dettu: "Prima di tuttu, una linea elettrica hè necessaria per stabilisce una facilità quì. E dumande necessarie sò state fatte à Çoruh EDAŞ, i nostri negoziati cuntinueghjanu. In u 2016, i travaglii stradali saranu definitivamente realizati in una manera chì furnisce u trasportu quì in 4 stagioni.

Enfatizendu chì a qualità di a neve in a regione è a durata di a permanenza di a neve sò ancu assai boni, Yavuz hà dettu: "A parti suprana di a zona induve u centru serà custruitu hè adattatu per quelli chì sò novi à u ski. A parte bassa, cù una lunghezza di 3 chilometri, hà a pussibilità per i sciatori prufessiunali di scià in modu assai efficace.

Yavuz hà dichjaratu chì a Federazione Turca di Ski li sustene ancu.

- "U pianu maestru serà fattu da a squadra di esperti"

Esprimendu chì un pianu maestru serà preparatu per u centru, Yavuz hà dettu:

"Usturnaremu stu pianu à una squadra di esperti accreditati in u mondu. U travagliu intensu nantu à questu cuntinueghja. I nostri studii è iniziative cù i ministeri à u puntu di fornimentu di risorse cuntinueghjanu. Se avemu u pianu maestru fattu da esperti è istituzioni, l'installazione meccanica, l'alloghju è tutte e altre facilità deve esse implementatu u più prestu pussibule. Avemu accunsentutu annantu à questu ".

U guvernatore Yavuz hà dettu chì i so tentativi cuntinueghjanu per a cità per prufittà di e cumpetizioni di ski chì si teranu in Erzurum in 2017.

Rimarchendu chì se u centru hè integratu cù u Distrettu di Süleymaniye, a cità riceverà i turisti in tuttu l'annu, aghjustendu chì a pruvincia si sviluppa prestu economicamente è ghjunghje à u locu chì merita.