U Prucessu EIA hà iniziatu in u Prughjettu di a Linea di Tram Eminönü Alibeyköy

Prucessu EIA Iniziatu in u Prughjettu di a Linea di Tram di Eminönü Alibeyköy: U prucessu di EIA (Valutazione di l'Impattu Ambientale) hà iniziatu in u prughjettu di a linea di tramvia Eminönü Alibeyköy, chì farà una cuntribuzione significativa à u trafficu di Eyüp è Istanbul. U sindaco di Eyüp, Remzi Aydın, hà dettu chì u prugettu, annunziatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, in maghju, serà implementatu longu a costa di u Cornu d'Oro è serà realizatu un travagliu ecologicu.
A Direzzione di u Sistema Ferroviariu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu u prucessu EIA (Valutazione di l'Impattu Ambientale) in u prughjettu di u sistema ferroviariu Eminönü Alibeyköy. U prughjettu di 492 milioni 710 mila TL copre i distretti di Fatih è Eyüp. A linea serà custituita da 10 rails paralleli, arrivo è partenza, cù una lunghezza tutale di 2 chilometri. U percorsu previstu per u tram inizierà da a piazza Eminönü, cuntinuerà longu a costa di u Cornu d'oru è finisce di fronte à a terminal d'autobus di tasca Alibeyköy.

PORTARÀ 10 MIL 500 PASSAGERI PER HORA
Ci sarà un totale di 14 stazioni nantu à a strada. Da u 2023, a capacità oraria di punta hè determinata cum'è 10 mila 500 passageri / ora-direzzione. Ci saranu 74 veiculi longu u percorsu. I veiculi sò stati pensati per avè una vitezza massima di 60 km / h è una vitezza cummerciale di 18 km / h.

A fermata di a linea di tram Eminönü Alibeyköy sò i seguenti: Eminönü Meydan Station, Cibali Station, Balat Station, Feshane Station, Eyüp State Hospital Station, Sakarya Mahallesi Station, Alibeyköy Station, Küçük Pazar Station, Fener Station, Ayvansaray Station, Eyüp Cable Car Station, Silahtarağa Station, Alibeyköy Central Station, Alibeyköy Stazione .

À QUALI LINEA EMİNÖNÜ ALIBEYKÖY TRAM SERÀ CONNESSA?
Bagcilar - kabataş Cù a linea di tram in Eminönü, cù a linea di metro Hacıosman - Yenikapı à a stazione di Küçük Pazar, cù a linea di metrobus Beylikdüzü - Söğütlüçeşme à a stazione di Feshane, cù a linea di tramvia Bayrampaşa - Eyüp prevista à a stazione di Feshane, cù a linea di funivia Eyüp - Piyerlotiüp - à a stazione di Eyüp Sultan, cù a pianificata Kazlıçeşme - Söğütlüçeşme Sarà integrata cù a linea di metro in a stazione di Silahtarağa, cù a pianificata linea di funivia Eyüp - Yeşilpınar in a stazione di Sakarya Mahallesi, cù a linea di metro Mecidiyeköy - Mahmutbey in costruzione in a stazione di Alibeyö, è à l'ultima stazione di a linea, cù Alibeyköy Cep Bus Terminal, serà integrata cù a linea di metro Seyrantepe - Alibeyköy.

"Trà I RAILS SARÀ VERDE"
Dichjarà chì u prugettu hè un passu impurtante chì facilità u trafficu per Istanbul è Eyüp è i so circondi, u sindaco di Eyüp Remzi Aydın hà ancu dichjaratu chì hè un travagliu amichevule à l'ambiente. U sindaco Aydin hà dettu: "A linea, chì serà di 13 chilometri, serà cumplettamente verde trà i rails. In altri palori, cuntinuerà nantu à una linea verde chì passa per u verde in i punti chì passa è ùn hà micca contaminazione visuale quandu ùn ci hè micca tram. "Una altra dumanda di a mo hè chì, se pussibule, i sforzi sò fatti per custruisce una strada di bicicletta vicinu à i rails", disse.

1 Comment

  1. Per piacè avè un pocu di sensu è annullà questu. I veiculi ùn ponu micca adatti in quella strada attuale. Induve si metterà u tram? U trafficu si trasformerà in un disordine. Induve si demoliranu è allargà a strada? Ùn si pò micca mossa una sola petra in a cità. muri.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*