U Prughjettu Eurasian Crossing hà rivoluzionatu u successu ingegneria mundiale di tunneling

Una celebrazione speciale hè stata tenuta per i membri di a famiglia chì anu cuntribuitu à u Prughjettu di Eurasia Crossing (Istanbul Strait Highway Tube Crossing), un successu ingegneria mundiale chì hà apertu una era in tunneling.

I membri di a famiglia chì anu cuntribuitu à u Prughjettu Eurasia Crossing (Istanbul Strait Highway Tube Crossing), chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù un tunnel stradale sottu u fondu di u mari per a prima volta, si sò riuniti in una celebrazione speciale. Ersin Arıoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Yapı Merkezi Holding, hà dichjaratu chì anu realizatu cun successu un prughjettu esemplariu chì entrerà in a storia di l'ingegneria mundiale, è hà dettu: "Tutti quelli chì anu travagliatu in u Prughjettu di Transizione Eurasia sperimentanu stu orgogliu in tuttu. a so vita".

L'opera di perforazione di u tunnel di 3.344 metri sottu u Bosforu di u Prughjettu di Traversata di l'Eurasia, chì hè stata offerta da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione di a Repubblica di Turchia, a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture (AYGM) nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe cù u Build. -Uperà-Trasferimentu (BOT) mudellu, sò state compie l'aostu passatu.

I travagliadori, ingegneri, accademichi è altri impiegati chì anu cuntribuitu à u Prughjettu di Transizione Eurasia si sò riuniti in a notte di celebrazione tenuta per a riunione di i cuntinenti. A riunione tenuta à Wyndham Grand Kalamış hà assistitu u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione di a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture è l'urganizazione di cuntrollu Direzzione Regionale Marmaray, Municipalità Metropolitana di Istanbul, Municipalità Üsküdar, Direzzione di u Museu Archeologicu di Istanbul, accademichi, consulente amministrativu İTALFERR. Partenariatu ALTINOK, u fabricatore di TBM Herrenknecht, u fabricatore di segmenti Yapı Merkezi Prefabrikasyon è l'impiegati di e cumpagnie Yapı Merkezi, SK E&C è ATAŞ. Quelli chì anu assistitu à a notte sò stati presentati cun un medagliu cummemorativu speciale chì simbulizeghja i so cuntributi à u Prughjettu di Transizione Eurasiatica.

À a cena di celebrazione, u presidente di ATAŞ è Yapı Merkezi İnşaat, Başar Arıoğlu, u presidente di Herrenknecht, Martin Herrenknecht, İtalferr Altınok Consultancy Joint Venture Partner Fundatore Enver Atınok, u direttore generale di AYGM Fatih Turan è Yapı Merkezi Holding Arıoğuman anu fattu u presidente.

Successu di l'ingegneria di u mondu

ATAŞ è Yapı Merkezi İnşaat, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Başar Arıoğlu, anu ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu è hà dettu chì a squadra hà ottenutu un successu esemplariu cumminendu u cuntrollu di u risicu è a cunniscenza.

U presidente Yapı Merkezi Holding di u Cunsigliu di Amministrazione, Ersin Arıoğlu, hà dichjaratu chì u Prughjettu di Transizione Eurasia hè un passu assai impurtante per l'ingegneria mundiale è ancu per a Turchia è Istanbul è hà dettu:

"U nostru prughjettu, chì dà un esempiu cù a so tecnulugia avanzata è un forte sapè fà in ingegneria, annunciarà una nova era in u tunneling mundiale. U Prughjettu di Transizione Eurasia hè un prughjettu chì offre ispirazione tecnologica da oghje à e generazioni future, prupone suluzioni à parechji fenomeni di a natura cù idee novi, è implica una intensa innovazione. Cù sti qualità, hè un passu impurtante micca solu per Türkiye, ma ancu per u tunneling mundiale. Sò sicuru chì u nostru prughjettu hà da inizià una nova tendenza di tunneling versu un diametru più profundo, più luntanu è più largu. Oghje, simu fieri di cunnette i cuntinenti asiatichi è europei per a prima volta cù un tunnel chì avemu apertu sottu u fondu di u mari. "Sparteremu sta gioia cù Türkiye quandu a Transizione Eurasia entra in serviziu".

U prughjettu di i primi chì apre una nova era in tunneling

A tappa più impurtante di u Prughjettu Crossing Eurasia, chì si compone di trè sezioni principali cù una lunghezza tutale di 14,6 chilometri, hè u Bosphorus Crossing di 3,4 chilometri. A tecnulugia TBM più avanzata di u mondu hè stata aduprata per u Bosphorus Crossing. A TBM aduprata in stu prughjettu hè u 33.3u in u mondu trà e tunnellatrici cù a so putenza di u cutter head di 2 kW/m1, u 12u cù a so pressione di design di 2 bar, è u 13,7u cù u so diametru di scavi di 6 m.

In u tunelu, chì hè custituitu da un totale di 1.672 anelli, anelli sismichi sò stati muntati in dui punti separati per aumentà a durabilità di u tunnel contr'à un pussibule terremotu maiò. I braccialetti sismichi, chì sò apposta è pruduciuti dopu chì u so successu hè statu pruvucatu da teste in laboratori, sò a "prima" applicazione in u mondu in u settore di tunneling TBM, cunziddi u diametru attuale è u livellu di attività sismica.

Avrasya Tünel İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş., chì realizeghja u disignu è a custruzzione di u prugettu, intraprenderà l'operazione di u tunnel per 24 anni è 5 mesi. Nisuna spesa hè fatta da risorse pubbliche per l'investimentu di u prugettu. À a fine di u periodu di operazione, u Passaghju Eurasia serà trasferitu à u publicu. U prugettu hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*