A Cumpagnia Ferroviaria di Francia hà da pagà una compensazione per u genocidiu

30 ghjugnu 1941 Uzunköprü-30 ghjugnu 1941 Uzunköprü-Svilingrad sezione Svilingrad
30 June 1941 Uzunköprü-Svilingrad seccione

A Cumpagnia Ferroviaria di Francia hà da pagà una compensazione di u genocidiu : a Cumpagnia Naziunale di Ferroviaria di Francia, chì hà trasportatu i Ghjudei in i campi nazisti durante a Siconda Guerra Munniali, pagherà 60 milioni di dollari in compensazione. Francia pagherà $ 60 milioni in compensazione à e vittime di u genocidiu perchè a so cumpagnia di ferrovia naziunale, SNCF, hà trasportatu i Ghjudei in i campi nazisti durante a Siconda Guerra Munniali.

Sicondu a dichjarazione cumuna fatta da i ministeri di l'Affari Esteri francesi è americani, e dumande di cumpensu per i sopravviventi di u genocidiu è e famiglie di quelli chì anu persu a vita in u genocidiu, trà e vittime deportate da a Francia, sò cuminciati eri.

U prugramma, chì serà finanziatu da a Francia è implementatu da i Stati Uniti, hè previstu per prevene i casi presentati da e vittime di u genocidiu contr'à a Francia in i Stati Uniti.

A SNCF hè stata esclusa da i cuntratti ferroviari di miliardi di dollari in i Stati Uniti per via di u so rolu in u genocidiu.

A cumpagnia hà trasportatu circa 76 mila ebrei à i campi nazisti durante a Siconda Guerra Munniali, quandu a Francia era sottu à l'occupazione nazista. U Ministeru di l'Affari Esteri francese hà dichjaratu in dicembre chì a Cumpagnia Ferroviaria Naziunale era un strumentu in questu incidente è ùn pudia esse ritenutu rispunsevuli.

L'applicazioni di compensazione ponu esse fatte finu à u 31 di maghju di u 2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*