GE conclude un accordu di Alstom per 9.7 miliardi d'euros

GE conclude l'accordu Alstom di 9.7 miliardi d'euros: General Electric (GE) hà annunziatu u 10 di nuvembre chì hà finitu l'acquisizione di l'imprese di soluzioni energetiche è di rete di Alstom.

L'acquisizione hè stata a più grande acquisizione industriale di GE mai. GE hà righjuntu un accordu cù Alstom in u 12.35 per acquistà l'imprese di soluzioni energetiche è di rete di Alstom per 2014 miliardi €. Partenariati nantu à l'energia rinnuvevule, e suluzioni di rete è l'energia nucleare annunziate in ghjugnu 2014; U prezzu di vendita ammontava à 9.7 miliardi d'euros (circa $ 10.6 miliardi), cù regulamenti, cambiamenti in a struttura di l'accordu, aghjustamenti di prezzu in relazione à suluzioni legali, è l'effetti di u cash net è i tassi di scambiu à a fine.

Jeff Immelt, presidente è CEO di GE, hà dettu: "L'acquisizione di l'imprese di soluzioni energetiche è di rete Alstom hè un passu impurtante in a trasfurmazioni di GE. A tecnulugia integrativa di Alstom, a capacità globale, a capacità installata è a forza di travagliu qualificata guidà a nostra crescita industriale ancu di più. "Semu aperti à novi affari è pronti à furnisce una di l'offerte tecnologiche più cumplete in l'industria energetica per i nostri clienti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*