İbrahim Çivici Ùn aghju micca vistu u Mari Neru, mi piacerebbe andà

İbrahim Çivici Ùn aghju micca vistu u Mari Neru, mi piacerebbe andà: In a nutizia video di Al Jezeera, u ghjurnalista turcu Güray Ervin, İbrahim Çivici, Ufficiale di a Porta di a Strada è u cuntrollu, chì hà spiegatu i prublemi di i so culleghi cù u so sinceru, naturali è simplice. stile è cù esempi di a so vita, scontru cù i membri di a stampa in İzmir. Çivici hà parlatu cù i ghjurnalisti è hà rispostu e so dumande cù Özden Polat, presidente di l'Associazione di Solidarità è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria (YOLDER).

U presidente di u Cunsigliu di YOLDER, Özden Polat, hà dettu chì l'associu hè statu stabilitu in İzmir per trattà i prublemi prufessiunali di mantenimentu è reparatori di e strade ferroviarie, per pruduce soluzioni à i so prublemi, è per furnisce a cooperazione è a sulidarità trà u persunale prufessiunale. "U nostru membru di l'Ufficiale di Traversamentu è Controlu Stradale İbrahim Çivici hè incaricatu di u Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di Strada Nazilli 323. U cunnosci da a so nutizia chì hà avutu una larga copertura in i media. In nome di i nostri membri, duvemu un debitu di gratitùdine à u nostru amicu, chì spiegò assai bè i prublemi di i so culleghi cù u so stile sinceru, naturali è simplice, è cuntinuò e so parolle cusì:

"In a nostra professione, tutti travaglianu in e stesse cundizioni cum'è u nostru amicu İbrahim. Vulemu portà sta situazione à a vostra attenzione. Tutti i ferrovieri, da i nostri travagliadori chì travaglianu veramente in u campu, da u nostru guardianu à u direttore generale di l'istituzione, amanu assai u nostru travagliu è travagliemu devotamente. Sapemu chì i ferroviari di tutti i livelli sò occupati à travaglià finu à mezzanotti, cumpresi i weekend. Ùn ci lagnemu micca. Cum'è in ogni travagliu, ci sò risichi elevati in a nostra professione. Pigliemu questu naturalmente. Vulemu dichjarà chì simu onorati di serve u populu di stu paese, u nostru populu ".

Parechje offerte sò ghjunte per e vacanze, ma u mo permessu hè di un mesi.

İbrahim Çivici, chì spiegò chì i so telefuni ùn anu micca tacetu dopu a publicazione di a nutizia, hà dettu ch'ellu era cuntentu di l'attenzione chì hà ricevutu è chì era surprisatu. Çivici hà dettu: "Grazie à u mo populu, ùn aghju mai aspittatu chì mostranu tantu interessu. Dapoi 20-25 anni ùn avemu micca pussutu andà in vacanze à a costa. Da una banda, i zitelli è i zitelli, aghju compru una casa, i so pagamenti, i tariffi di u debitu, ùn pudemu micca piglià vacanze. Andemu in a nostra cità nativa quandu avemu più permessu chè in vacanze. Francamente, a ghjente pensa à i so figlioli più cà elli stessi. Avemu dui figlioli, avemu maritatu unu di elli. Avemu avutu l'altru studiatu, avà cerchemu di truvà un travagliu ".

"Chì tipu di rispunsabilità avete ricevutu dopu à a nutizia" di i ghjurnalisti ? Mentre risponde à a quistione, "Grazie, ci sò parechje offerte per e vacanze. Hanu chjamatu da a Municipalità di Fatih di Istanbul, a Municipalità Didim. U presidente di l'Unione Turca di Metalli chjamava. Ci sò parechji chì offrenu vacanze, ma aghju un mesi di pausa annu. Se avemu l'uppurtunità, andemu, ci vole à pusà è parlà in famiglia ". U presidente di u Cunsigliu di YOLDER, Özden Polat, hà dettu: "Attualmente, ci sò 59 İbrahim Çivici in TCDD. Pensu chì l'Unione di Metalli Turchi offre una opportunità di vacanze per tutti questi nostri amici.

A mo moglia ùn hà mai lagnatu chì ùn avemu micca andatu in vacanze

"Cumu vi sentite dopu avè vistu a nutizia?" İbrahim Çivici hà rispostu à i ghjurnalisti chì anu dumandatu:

"Eru assai toccu, assai surprised. In verità, ùn aghju micca spiegatu questu aspettu. L'anu mandatu da l'affari per sparà. Hà dettu ancu: "Ùn mi tirate micca, ùn sò micca abituatu. Ùn vulia dì: "Ùn aghju mai statu davanti à a stampa". Aghju un ordine stabilitu di 30-40 anni, ùn vogliu micca questu ordine per esse disturbatu. Perchè avemu sergenti più sperimentati. A mo famiglia era assai felice cù a nutizia. Intantu, ci era ancu quelli chì scherzavanu. Anu dettu à a mo moglia, "Ibrahim Sergeant ti divorziarà avà". A mo moglia è aghju maritatu dapoi 37 anni, grazie à Diu ùn avemu mai feritu. A mo moglia ùn si hè mai lagnata di ùn pudè andà in sta festa. Ùn hà mai dumandatu, postu chì vive una vita umile cum'è mè ".

Ùn cunnosci micca u pesu di e nostre cundizioni di travagliu

İbrahim Çivici, l'Ufficiale di a Porta è u Cuntrolu di a Strada, hà dettu: "A ghjente intornu à voi sapia chì travagliavate in cundizioni cusì dure è difficili finu à a publicazione di a nutizia?" Mentre risponde à a dumanda, "No, ùn era micca veramente. In a nostra propria cumunità, ùn sanu mancu. U nostru persunale di strada ùn sà mancu, u nostru populu ùn sà nunda. A ghjente cunnosce e ferrovie cum'è una pila di ferru. Tuttavia, e nostre misurazioni sò sempre in millimetri. I carichi chì purtemu in u caminu diventanu più pesanti cù u tempu. Ùn ci hè nè acqua, nè toilette nantu à a strada. Allora ùn sanu micca ", disse. Civici, "Induve vulete andà più?" Mentre risponde à a so dumanda, disse:

"Ci sò stati suggerimenti per Cipru o à l'esteru, ma ci sò assai posti belli in a mo cità nativa. Vivu in Nazilli, a mo cità nativa hè Isparta. Sò andatu in Antalya uni pochi d'anni fà per portà e cose di un parente mio. Dopu, sò andatu in Didim per ripiglià e merchenzie, hè tuttu. Ùn sò mai statu in u Mari Neru, mi piacerebbe andà. Ci sò sfide separate per u persunale di strada in l'estiu è l'invernu. Semu sempre in u campu. Ùn pudete mancu truvà un locu per lavà e nostre mani nantu à a strada. "

I sergenti di a strada è i guardiani anu da andà ancu à u resort

Ozden Polat, Chairman of YOLDER Board of Directors, spiegò chì prima di 2015, seminarii di furmazione in u serviziu sò stati in i resorts di vacanze. Polat hà dettu: "I sergenti di a strada è i guardiani anu ancu pussutu andà in vacanze quì. Tuttavia, sta situazione hà cambiatu dopu à 2015. Avà vanu à seminarii in i nostri campi. Tuttavia, hè vinutu da Kars è hà campatu in u cunfortu di un hotel di cinque stelle in a regione di vacanze. Avemu campi in Arsuz, Urla è Akçay. Tuttavia, sarà bonu per elli à campà in alberghi. Vulemu annunzià questu à l'autorità di a nostra istituzione in questa occasione ".

Nisuna offense à i machinisti, simu tutti parte di u sistema

In a nutizia publicata in Al Jezeera, Özden Polat hà ricurdatu chì, in più di a festa, un altru prublema chì attira l'attenzione hè chì i machinisti ùn salutanu micca i travagliadori di strada, è cuntinuò e so parolle cusì:

"Ovviamente, eramu disturbati da e reazzioni nantu à e social media trà i nostri culleghi. I machinisti ci anu sempre prupostu un trattatu, avemu bevutu assai u so tè è a sopa. Ùn sò micca tutti senza saluti. Se ci hè un guardianu nantu à a strada, piglianu u so segnu in cunsiderazione. Vogliu signalà questu. Ùn truvamu micca alcuni di i cumenti fatti nantu à i machinisti chì ùn li salutanu micca bè. Cunsideremu a professione ferroviaria cum'è l'integrità di u sistema, vedemu ogni membru prufessiunale cum'è u nostru cullegu. In questa entrevista, ùn saria inghjustu à i nostri amichi meccanichi è ùn sprimenu micca a verità per cuncludi chì nisun meccanicu saluta. Calchì volta pensemu chì hè bè di ùn salutà micca per via di cuncentrazione eccessiva ".

"Perchè ùn pudete micca andà in vacanze? I vostri salari sò bassi? Ùn avete micca campi?" U presidente di YOLDER Özden Polat hà dettu: "In verità, avemu campi. Semu ancu in bonu statu in quantu à i salarii. Dui prublemi spiccavanu in l'articulu publicatu. Si tratta di e vacanze è chì i cunduttori ùn salutanu micca. In a nostra cumunità, ci sò poche persone chì cercanu stu tipu di opportunità di vacanze ". U presidente di u Cunsigliu di YOLDER, Özden Polat, hà ringraziatu l'Ufficiale di a Porta è u Cuntrolu di a Strada İbrahim Çivici, chì hà assistitu à a riunione cù u so figliolu Ramazan Çivici, per a so espressione ingenua in a notizia, attirà l'attenzione à i ferroviari è u persunale di strada, presentendu una placca fatta di naturali. petra cù l'arte di marmura.

U membru di u Cunsigliu di YOLDER Ferhat Demirci è u presidente di a succursale n ° 2 di l'Izmir di l'Unione Turca di Metalli, Hayrettin Çakmak, anu assistitu ancu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*