A pena di prigiò vene à quelli chì parcheghjanu nantu à a linea di tram in Bursa

Ci hè una pena di prigiò per quelli chì parcheghjanu nantu à a linea di tram in Bursa: In Bursa, u parcheghju difettu nantu à a linea di tram, chì hè statu messu in serviziu da a Municipalità Metropolitana l'annu passatu, serà evaluatu in u scopu di u Codice Penale Turcu. , è quelli chì parcheghjanu male seranu perseguitati cù una pena di prigiò da 1 à 6 anni.

Mentre a linea di tram Heykel-Garage, chjamata T1, chì hè stata implementata per popularizà l'usu di u trasportu publicu urbanu in Bursa, hè diventata unu di i mezi di trasportu più impurtanti in pocu tempu, un passu impurtante hè statu fattu per prevene un parcheghju incorrectu nantu à a strada. linea. Mentre l'affare hè statu purtatu in tribunale da Burulaş, cù a decisione presa da u 4 è u 13 di i tribunali penali di prima istanza, u parcheghju nantu à a linea di Tram T1 hè statu cundannatu cum'è "Periculu per a sicurezza di u trafficu", secondu a TCK, cummessu cù intenzione è negligenza. In cunfurmità cù sta decisione, a persona o persone chì anu fattu stu crimine ponu avà esse pruvatu cù una pena di prigiò da 1 à 6 anni.

Pusanu a vita di e persone in periculu

Ricordendu chì a distanza di frenu è di arrestu di u tram hè più longa cà quella di i veiculi di gomma, u direttore generale di Burulaş, Levent Fidansoy, hà dettu: "Per quessa, i cunduttori di i veiculi parcheggiati nantu à a linea ferroviaria; Puderanu in periculu a vita è a pruprietà di elli stessi è di i terzi parchendu i so veiculi in rotte di passaghju, arrivo, partenza o sbarcu. "Sicondu u Codice Penale Turcu (TCK), sta situazione hè cunsiderata cum'è un crimine di" periculu a sicurezza di u trafficu "è pò esse cummessu sia cù intenzione è negligenza", disse.

Dichjarà chì, cum'è Burulaş, informanu spessu i citadini di ùn parcheghju micca nantu à a linea di Tram T1, Levent Fidansoy hà dettu: "Avemu furnitu infurmazioni cù segni d'avvisu è parechji volantini nantu à i cunduttori chì ùn parcheghjanu micca i so veiculi nantu à a linea di Tram T1. Tuttavia, malgradu tutti issi avvirtimenti è infurmazioni, avemu osservatu chì ci hè statu un aumentu di u nùmeru di parchi custruiti nantu à a linea recentemente. "In u risultatu, noi, cum'è Burulaş, avemu decisu di dumandà à l'autorità legali nantu à sta questione, chì avemu avvicinatu cun sensibilità perchè si tratta di a sicurità di a vita è di a pruprietà di u publicu, è avemu presentatu una denuncia penale à u Procuratore Pùblicu. parechje volte ".

Aspittemu a sensibilità

Apuntendu chì e lagnanze criminali sò state trovate ghjustificate da i 4 è 13 Tribunali Penali di Prima Istanza, Fidansoy hà dettu: "Cù a decisione presa in questi tribunali, parcheghju nantu à a linea Silkworm; "Hè statu cundannatu cum'è un crimine cummessu cù intenzione è negligenza, chì mette in periculu a sicurità di u trafficu, è i cunduttori di i veiculi sò stati multati da l'autorità pertinenti", disse.

Fidansoy hà dettu: "I nostri citadini duveranu dimustrà a sensibilità necessaria à questu prublema è evità sti cumpurtamenti. "Innò, ùn deve micca scurdate ch'elli ponu esse puniti finu à a prigiò per u crimine di mette in periculu a sicurità di u trafficu, in più di i danni materiali o murali chì causanu à a sucietà è elli stessi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*