1 mortu in un accidentu in un cantiere di custruzzione di metro in Istanbul

Accident à u cantiere di custruzzione di u metro in Istanbul 1 mortu: Un travagliadore hà persu l'equilibriu in u cantiere di a custruzzione di a stazione di metro Üsküdar Bağlarbaşı è hè cascatu da 8 metri à u pavimentu di cimentu è hà persu a vita.

Un travagliadore hà persu u so equilibriu in u situ di custruzzione di a stazione di metro Üsküdar Bağlarbaşı è hè cascatu da 8 metri à u pianu di cimentu.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, l'incidentu hè accadutu in u situ di custruzzione di a stazione di metro Üsküdar Bağlarbaşı. In l'accidentu chì hè accadutu in l'ora di a sera, u cunduttore di betoniera Salih Minyüz (40) chì travaglia in u situ di custruzzione hà persu u so equilibriu è cascò da 8 metri à u pianu di cimentu. Dopu a notificazione di l'altri impiegati, i paramedici, i pompieri è e squadre di polizia sò stati mandati in scena. U corpu di u travagliadore, chì hè statu determinatu per esse mortu in l'esame fattu da i funzionari di a salute, hè statu pigliatu da u locu induve hè cascatu cù l'aiutu di una gru dopu à u travagliu di e squadre d'investigazione di a scena di u crimine. Mentre i so cumpagni di travagliu si riuniscenu intornu à u situ di custruzzione, u corpu di Minyüz hè statu purtatu à a morgue di l'Hospital Haydarpaşa Training and Research.

A polizia hà lanciatu una investigazione annantu à l'incidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*