Golden Touch in Mustafa Kemal Beach Boulevard in Izmir

Un toccu d'oru nantu à u Mustafa Kemal Beach Boulevard in İzmir: a Municipalità Metropolitana di İzmir si prepara per u "toccu d'oru" in Mustafa Kemal Sahil Boulevard, chì hè a via di trasportu trà Üçkuyular è Konak Square. Karşıyaka Dopu avè finitu a mità di i travaglii di stallazione di ferrovie nantu à a tramvia, a municipalità hà iniziatu u travagliu di stallazione di ferrovie di a linea Konak a settimana passata davanti à u Command Air Training. U tram di Konak, chì hè cuncepitu cum'è a quarta corsia nantu à i lati di a terra è di u mare di u boulevard, procederà nantu à una terra d'erba.

U tram di Konak, chì serà longu 12.7 chilometri trà Fahrettin Altay Square-Konak-Halkapinar, servirà cù 19 fermate è 21 veiculi, corse per 3 minuti à l'ora di punta è à intervalli di 4-5 minuti in altri tempi.

In coordinazione cù l'opere di custruzzione di u tram, a mediana media serà spostata, è e piante irregulari chì ùn ponu micca crescenu in a terra salata è l'area stretta in a so forma attuale seranu riabilitatu cù l'arrangendu in cunfurmità cù u novu prufilu di strada. In questa regione, una "strada verde" serà creata, cum'è a pratica in Ankara Asphalt in u distrittu di Bornova. In u scopu di u prughjettu "Izmir Sea-Coastal Design", a Municipalità Metropolitana, chì hà messu in serviziu cinque pilastri di legnu nostalgicu, hà datu un novu aspettu arrangiandu e sponde trà Karataş è Üçkuyular-Göztepe Pier, chì era prima nantu Mustafa Kemal Beach Boulevard, è hà apertu una zona di 1.5 mila metri quadrati cù una costa di 30 chilometru, hà datu un novu aspettu. A municipalità, chì hà equipatu a costa cù anfiteatri di navigazione, biciclette è camini per disabili, mobili costiere è unità di pesca apposta per a regione, rendendu a regione più verde è luminosa, hà avà cuminciatu à travaglià nantu à l'arrangiamentu trà Karataş Mithatpaşa è Göztepe. Cuntinueghja i travaglii di custruzzione in u passaghju di l'autostrada chì hà cuncepitu davanti à u Parcu Mithatpaşa per alleviare u trafficu di u boulevard è dà un novu soffiu à a regione. L'area di 42 mila metri quadrati, chì serà revelata in a parte alta pigliendu u trafficu in a regione sotterranea, serà riarrangiata è greened in u scopu di u prugettu di cuncepimentu di a costa. Cù a strada pigliata sottu terra, a piazza serà ancu alluntanata da u rumore di u trafficu pesante. Inoltre, grazia à a nova disposizione, a trama storica in u latu di a terra di u Parcu Mithatpaşa diventerà più visibile è perceptibile.

Pressendu u buttone per assicurà l'accessu ininterrottu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil sia cù a regione İnciraltı sia l'autostrada Çeşme, a Municipalità Metropolitana hà fattu l'offerta di prughjettu per u passaghju di l'autostrada chì deve esse custruitu à a junction marina. Dopu à a fine di u prugettu in pocu tempu, l'offerta per a custruzzione di u passaghju sotterraneo di l'autostrada di 300 metri, chì inizierà davanti à l'Air Training Command nantu à u boulevard è furnisce un passaghju di transitu à l'autostrada Çeşme. fattu. Per superà u prublema di parcheghju chì pò accade nantu à l'asse di u boulevard, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja u travagliu di prughjettu di u parcheghju sotterraneo cù una capacità di 2 XNUMX vitture in a regione Göztepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*