Eccitazione di stagione in Kartepe Ski Center

Eccitazione di stagione in Kartepe Ski Center: U centru di sci in Kartepe, chì hè custruitu nantu à una superficie di 3 milioni di metri quadrati è attrae una grande attenzione per via di a so situazione à una ora di distanza da Istanbul, hà da scopu di accoglie migliaia di amanti di sci sta stagione cum'è bè.

I preparativi di a stagione invernale sò stati cumpletati in a stazione di sci in Kartepe, custruita nantu à una superficie di 640 milioni di metri quadrati à a cima di i Monti Samanlı à una altitudine di 3 metri. U direttore generale di Kartepe Ski Center, Kıcıoğlu, hà dettu: "Vemu un livellu significativu di dumanda da Istanbul. "Pensu chì u numeru di turisti stranieri chì venenu à a nostra facilità aumenterà gradualmente", disse.

Kartepe, induve parechji squadre, in particulare da i paesi arabi è di Russia, campanu durante a staghjoni di l'estiu, hè trà i centri populari preferiti da l'amatori di sci durante a stagione invernu. Kartepe attrae l'attenzione di l'amatori di sci cù a so visualizazione simultanea di Izmit Bay è Sapanca Lake, e so bellezze naturali è piste adattate per tutti i livelli.

Kartepe Ski Resort General Manager Önder Kıcıoğlu, in a so dichjarazione à u currispundente AA, hà dichjaratu chì sò una di e stazioni di ski più impurtanti in Turchia è chì anu un putenziale seriu postu chì sò à 1 ora di distanza da Istanbul.

Spieghendu ch'elli ponu accoglie visitatori sia in permanenza sia ogni ghjornu, Kıcıoğlu hà dettu: "Considerendu chì a densità di l'ospiti ogni ghjornu aumenta in i mesi d'invernu, circa 150 mila persone visitanu quì durante a stagione. "Sperendu, s'ellu nevica à a fine di stu mese, entremu in a stagione invernale", disse.

Önder Kıcıoğlu hà dichjaratu chì a manutenzione di a seggiovia hè stata realizata, tutte e corde sò state smantellate è i so raghji X sò stati presi, ispettori da u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport anu inspeccionatu e piste è e parti meccaniche, è li hè statu mandatu un rapportu chì dice chì ùn ci era micca. prublema.

"I benefici di i periodi di campi di football seranu ancu in l'invernu"

Enfatizendu chì a capitale più impurtante di stazioni di sci hè a neve, Kıcıoğlu hà dettu: "Avemu guardatu è sentemu chì serà un invernu più occupatu questu annu. Questu hè un locu in alta dumanda. "Ùn avemu micca prublemi cù l'alloghju in l'hotel, ma ci sò difficultà in u serviziu per i visitatori di ogni ghjornu", disse.

Kıcıoğlu hà dichjaratu chì ricevenu assai visitatori da i paesi arabi è di u Golfu è hà dettu:

"Avemu un putenziale significativu da i paesi arabi è di u Golfu. Avemu ancu invitati da Russia in l'invernu. Ci saranu ancu invitati da u Mediu Oriente sta stagione. In più di questu, u turismu domesticu, sicuru, Istanbul hè u nostru mercatu. Avemu vistu una dumanda significativa da Istanbul. Pensu chì u numeru di turisti stranieri chì venenu à a nostra facilità aumenterà gradualmente. Quelli chì venenu in tour in gruppi venenu à scià a matina, manghjanu pane di salsiccia à u pranzu, tornanu à scià è tornanu in casa a sera. Avemu ancu un putenziale seriu da Kocaeli ".

Nutendu chì assai persone in a delegazione di squadre straniere, in particulare durante u periodu di campu di football, preferanu Kartepe per a stagione di sci, Kıcıoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di accoglie migliaia di persone durante a stagione utilizendu stu vantaghju.