Kosta Sandalcı hè statu attribuitu u titulu di Membru Onorariu di FIATA

Costa boatman hè statu attribuitu u titulu onorifice di fiata
Costa boatman hè statu attribuitu u titulu onorifice di fiata

Kosta Sandalcı hè statu attribuitu u titulu di Membru Onorariu FIATA: Kosta Sandalcı, l'ex presidente di UTIKAD, hè statu attribuitu u titulu di "Membru Onorariu FIATA" per via di i travaglii chì hà realizatu in FIATA in nome di u settore di a Logistica Turca.

Rapprisintendu più di 40 mila cumpagnie di logistica in u mondu sanu, FIATA (Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Spedizionieri) hà attribuitu u "Certificate of Honor" à una persona turca per a prima volta, datu à i dirigenti senior chì anu fattu cuntributi notevuli à u mondu di a logistica.

Kosta Sandalcı, Anzianu Presidente di UTIKAD, chì hà participatu à e riunioni mundiali di FIATA dapoi 25 anni, chì rapprisenta l'Industria Logistica Turca è UTIKAD, è chì serve cum'è u Capu di u Gruppu di Travagliu Stradale FIATA per 10 anni, hè statu ritenutu degnu di l'Aderenza Onoraria FIATA.

Sandalcı, chì hè statu fattu un Membru Onorariu di FIATA à u Cungressu Mondiale FIATA tenutu in Taipei, a capitale di Taiwan questu annu, hà dettu: "Sò fieru è entusiasmu d'esse ritenutu degnu di un titulu cusì prestigiosu. Hè ancu un grande successu per a nostra industria è u nostru paese chì sò ritenutu degnu di sta adesione, chì hè datu soprattuttu à i presidenti FIATA ".

Kosta Sandalcı hà dettu ch'ellu hà participatu à i Cungressi FIATA dapoi 1990, è ch'ellu hè assai cuntentu chì u nùmeru di i participanti turchi hà cuminciatu à aumentà in queste riunioni, chì hà assistitu solu prima.

Sandalcı, chì hà assuciatu funzioni impurtanti cum'è u Capu di u Gruppu di Travagliu di l'Autostrada è a Vice-Presidenza di FIATA durante stu periodu di 25 anni, chì hà iniziatu cum'è delegatu, hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca dubbitu chì i sforzi chì avianu fattu cù a so devozione. per purtà a Turchia à un locu forte in FIATA seria purtatu avanti.

Indittendu l'impurtanza di u travagliu di UTIKAD nantu à questu tema, Sandalcı hà dichjaratu chì u prestigiu di l'industria logistica turca hè aumentatu cù i Cungressi Mundiali FIATA ospitati da UTIKAD in 2002 è 2014.

U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà felicitatu Kosta Sandalcı è l'hà ringraziatu per a so grande cuntribuzione à a creazione di u nome UTIKAD in FIATA è l'ospitalità di i dui cungressi d'Istanbul.

BIOGRAFIA DI KOSTA SANDALCI

Kosta Sandalci hè natu in 1951 in Istanbul. Dopu avè graduatu à u Liceu Austriacu, hà graduatu da l'Università di Istanbul, Facultà di Economia, Dipartimentu di Economia cun un diploma MBA. Dopu avè finitu u so serviziu militare, hà cuminciatu à travaglià per una ditta multinaziunale di spedizionieri tedesca (Kühne Nagel) à a fini di l'anni 1970. Dopu à 15 anni di carriera prufessiunale, hà travagliatu cum'è cumpagnu è membru di u cunsigliu di una cumpagnia di trasportu lucali è logistica (Balnak) à i primi anni 1990. Hà vindutu e so azzioni in Aostu 2012 è hà cuminciatu à travaglià in M&M (Militzer & Münch) cum'è Direttore Regiunale per l'Asia Centrale, u Caucasu è a Turchia.

Kosta Sandalcı, chì hà pigliatu un rolu attivu in UTIKAD per parechji anni, hà servitu cum'è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD trà 2006-2010. Hà ancu rapprisintatu attivamente l'industria logistica turca cù i duveri di presidente di u Gruppu di Travagliu di Strada FIATA (2005-2015) è di Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione FIATA. Kosta Sandalcı parla fluentemente tedesco, inglese, francese, grecu è turcu. Hè maritatu è hà un zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*