Cunsiglii di viaghju di Metrobus

Cunsiglii di viaghju di Metrobus

Cunsiglii di viaghju di Metrobus

Eccu i Cunsiglii di u Viaghju di Metrobus: Eccu i trucchi di u viaghju di Metrobus: Metrobus hè unu di i mezi di trasportu più frequenti per quelli chì vivenu in Istanbul. Sti veiculi, chì sò à u serviziu di milioni di persone ogni ghjornu, anu avà e so regule è fatti. U driver di Metrobus Ahmet Ç. Spiega chì anu cupartu circa 8 chilometri in u so turnu di 400 ore. Sta distanza significa quasi una strada da Istanbul à Ankara. Andanu à Söğütlüçeşme almenu 4 volte da Avcılar. Trà i voli, ponu riposu per 5 o 10 minuti.

A maiò parte di tuttu, si lamentanu chì ùn sò micca boni per i passageri. Trasmettenu a lagnanza, "Avemu purtendu millaie di passageri, ma nimu ùn dice salutu, cumu stai, cù un surrisu". Ma Ahmet Ç. dice chì i passageri si lamentanu sempre è spessu reagiscenu: S'ellu ci fermemu, sta volta, a ghjente ind'è reagisce. Tutti si lagnanu di noi ".

İstanbul insanı 2007’de tanıştı metrobüsle. İlk olarak Avcılar-Topkapı arasında başlayan metrobüs ulaşımında 9 yılın ardından sefer sayısı 8’e, durak sayısı da 44’e çıktı. Metrobüs yolcuları ise adeta bir toplum mozaiği; zengini fakiri, işçisi memuru, kadını erkeği herkes bu araçları kullanıyor. Buna rağmen herkes metrobüsten şikayetçi, fakat ona mecbur.

I passageri chì cercanu di cullà nantu à u metrobus, chì utilizanu per sbarazzà di u calvariu di u trafficu, quasi cum'è s'elli andavanu in guerra, sò tanti prublemi quant'è i cunduttori.

Bir günlük metrobüs yolculuğu yaparak şoför yorgunluğundan yolcuların şikâyetlerine, durakların kalabalığına metrobüs hayatını gözlemledik. Metrobüste yer bulmanın püf noktalarını da öğrenmiş olduk.

C'E SEMPRE UN LOCAL PER UN PASSAGER

Cuminciamu u viaghju in Metrobus versu 16.00:3 cù a spedizione 34 BZ (Beylikdüzü-Zincirlikuyu), chì dura circa XNUMX ore da Edirnekapı. Prima di tuttu, decisu di andà in a direzzione di Beylikdüzü. Videmu ciò chì m'aspetta... Ancu s'ellu era difficiule, aghju pussutu cullà in u metrobus in u mo terzu tentativu. L'intensità di avvicinà l'ora di punta pò esse vistu à e tappe; in particulare u puntu mediu di a strada Cevizlià a stazione di vigna. A fermata Avcılar hè u puntu di calmamentu di u metrobus per a direzzione Beylikdüzü. Quandu u veiculu ghjunghje à l'ultima tappa, Beylikdüzü, si ferma per 5-10 minuti è gira versu Söğütlüçeşme.

Siccomu ùn ci hè micca una linea diretta à Söğütlüçeşme à quellu tempu, hè necessariu trasferisce da Avcılar à a linea 34 AS. Quandu l'orologi mostranu 17.30, u veiculu ghjunghje à a fermata Avcılar di novu. Stop, cliccate. A felicità di "cunquistà un locu" hè quasi nantu à a faccia di quelli chì trovanu un locu vacante. I passageri à l'internu grugninu à u cunduttore mentre a ghjente si sbattula per entra: "Perchè ti fermi fratellu? Ùn pudete micca vede chì a vittura hè piena finu à u bordu ?

"PASSA PERMISSIONE ANDAMO FRATEL"

À a fermata Bayrampaşa-Maltepe, i zitelli siriani si prisentanu cù i fazzoletti. I zitelli entranu in u veiculu da a porta di daretu, circannu di vende fazzoletti trà i passageri in quella folla. Mentre chì certi passageri dà 1 lira è fazzoletti cù l'ochji di pietà, certi ùn sò micca assai attenti. Quandu l'orologi mostranu 18.00, a frasa "l'agulla ùn cascà micca" raffigura esattamente u statu di Çağlayan è Mecidiyeköy. U cliché in a lotta trà u sbarcu è l'imbarcu in Mecidiyeköy: "Scemu, fratellu".

METROBUS STOP COME STADIUM

Quandu si tratta di Zincirlikuyu, una grande folla ti dice "salutu", cum'è in un picculu stadiu di a cità. Ancu s'ellu ci hè un pocu di trafficu à l'entrata di u Ponte di u Bosforu, attraversemu u ponte in 5-10 minuti. A vittura s'imbulighja, tutti daretu à daretu. E tappe di Altunizade è Uzunçayır sò i punti induve a maiò parte di i cambiamenti di passageru sò sperimentati. A fermata Altunizade hè un centru di trasferimentu per quelli chì vanu à Üsküdar è Ümraniye. Alcuni di i passageri, riferenu à a linea di metro Çekmeköy-Üsküdar, anu dettu: "Ancu s'ellu hè finitu questu metro, pudemu stà tranquilli. Solu ùn anu pussutu finisce ". ellu parla. Quandu vene à Uzunçayır ferma Kadıköy- Quandu i passageri di u metro Kartal scendenu, u longu viaghju finisce à Söğütlüçeşme Stop, mentre u veiculu si calma.

TRACCE DI U VIAGGIU

1- Segui esattamente induve u metrobus precedente si fermava è apre a porta durante l'ora di punta.
2- Mentre aspetta u metrobus, pruvate à stà in fronte di a linea. Qualunque cosa succede, ùn cascà micca daretu à a linea.
3- Pruvate micca di ghjunghje nantu à e tappe intermedie, s'ellu hè pussibule, à i tempi di principiu è di fine di u travagliu. Sè vo site in e fermate intermedie, pigliate a direzzione induve u metrobus hè viotu è andate à e fermate previ è pruvate à cullà da quelle fermate.
4- Sè avete riesciutu à cullà in u metrobus, pruvate micca d'aspittà davanti à a porta. Perchè ogni sbarcu è ogni sbarcu vi duverà spinghje.
5- Aspettate in a sezione media di u passageru di u veiculu. Questu aumenterà sempre e vostre chance di truvà un locu per voi stessu. In questu modu, pudete vede i posti vacanti più facilmente.
6- Ùn saltate micca quì è quì per truvà un locu in u veiculu. Questu aumenterà u numeru di l'ochji nantu à voi è l'appetite di quelli chì volenu pusà davanti à voi.
7- Se vulete truvà un locu in u metrobus, u locu ideale hè i posti L in u spinu. Se preferite aspittà in u spinu, pudete truvà un locu per pusà dopu una media di 3 tappe.
8- Facendu tutte queste, di sicuru, ùn vi scurdate di aiutà i disabili à cullà è scendinu, è ùn vi scurdate di dà postu à l'anziani, à e donne incinte è à e donne cù i zitelli.

FELICITÀ IMPRENDIBILE

A fermata Uzunçayır hè u puntu di calma di a spedizione Uzun Avcılar-Söğütlüçeşme. U cunduttore di u metrobus, chì si calmò quì, hà una sensazione di "andà à a mo casa ancu s'è u travagliu hè finitu" in faccia. Sohbet Quandu u cunduttore s'avvicinò, Ahmet Ç. prima sorpresa. Perchè nimu passageru avia dumandatu nantu à a so cundizione prima. "Questu hè insupportable." principia à dì. Circa 400 chilometri à ghjornu è a stanchezza di questu. È in cima à questu, l'insulti immeritati chì anu ricevutu da i passageri. Ahmet Bey sparghje u so core: "Ogni tipu d'omi venenu à noi. Ci hè ancu quelli chì si batteghjanu cù u passageru chì dice « Lasciami passà ». Quellu chì si batte cun noi quandu dicemu: "Procede à i lacune".

90 MINUTI STRADA, 5 MINUTI REST

U viaghju più longu da i cunduttori di Metrobus dura 90 minuti. À a fine di sti spidizioni, u tempu di riposu attribuitu per elli hè solu 5 minuti. U cunduttore, Ahmet, chì hè turbatu da questu arrangiamentu, hà dettu: "U sistema di rottura hè assai male. Cumu risponderemu à i nostri bisogni ? Cumu truvà tempu per manghjà, pricà, lavà e mani ? ellu rimprovera.

"Dicu AKBİL A SARHOŞ, ESTENDE 200 TL"

I fusi orari di i cunduttori di Metrobus cambianu constantemente. Sicondu i cunduttori, u peghju fusu orariu hè trà 01:00 è 06.00:4. Perchè queste ore sò un periodu quandu a ghjente chì si mette nantu à i veiculi cambia. U nostru cunduttore, u sgiò Ahmet: "L'omu si ibriache à 200 di a matina. Dicu "Akbil". Ùn sente micca, ùn capisce micca. Entra è estende XNUMX TL. Chì possu fà ? O quelli chì anu vomitu è ​​schernu ... Sò un prublema separatu. Dopu ci sò quelli chì facenu un mess. Ci sò quelli chì dorme finu à l'ultima tappa ". I peggiori incidenti chì disturbanu u cunduttore sò incidenti di fastidiu. U sgiò Ahmet hà dettu: "Ancu e donne ci gridanu per via di u fastidiu di e donne. Ci sò donne chì gridanu "Staglia sta donna da mè". Ùn parlu mancu di l'omi ". Apre a copertina di u sughjettu chì tutti si lagnanu dicendu e so parolle cù e so parolle. Ci hè un fattu chì i metrobus ùn sò più abbastanza per Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*