Ci hè una carenza di persunale per travaglià in a custruzzione di u metro in Mosca

Ci hè una mancanza di persunale per travaglià in a custruzzione di u metro in Mosca: u vice-sindacu di Mosca Marat Husnullin hà dettu chì ci hè una carenza di persunale per travaglià in a custruzzione di u metro in Mosca.

Dichjarà chì a capitale hà bisognu di 20 mila persone per travaglià in a custruzzione di u metro, Husnullin hà dettu: "Avemu bisognu seriamente di l'impiegati. Quandu i prezzi di u cambiu aumentanu, ùn pudemu micca impiegà travagliadori stranieri da l'esteru. Per questu mutivu, riunitemu tutti i travagliadori è i prughjetti di prughjetti di i paesi CIS chì ponu travaglià in a custruzzione di metro è chì capiscenu a custruzzione di u metro. "Avemu bisognu di 50 mila impiegati per mantene u ritmu di a custruzzione à questu livellu, ma u numeru di disegnatori è travagliadori chì travaglianu attualmente in a custruzzione di u metro hè di circa 30-35", disse.

Indittendu chì u ritmu di u travagliu deve esse acceleratu à partesi da l'annu prossimu, Husnullin hà dettu: "Custruiremu 2016 chilometri di linea di metro annu à partesi da 20. "Una strada di 20 chilometri hè di circa 10 stazioni di metro", disse.

Trà u 2012 è u 2020, 78 stazioni di metro nove sò state previste per esse aperte in Mosca. Tuttavia, solu 15 stazioni di metro sò state messe in serviziu finu à avà, è nimu d'elli puderia esse furnitu in u tempu specificatu.

Comu hè cunnisciutu, l'autorità di a capitale avianu previstu di mette in serviziu 2015 stazioni di metro in 8. Tuttavia, solu una stazione di metro hè stata aperta in a capitale. U metro apertu "Kotelniki" hà aumentatu solu a densità di u metro Tagansko-Krasnopresnensky. Hè previstu chì u metro "technopark" serà apertu in i ghjorni à vene. Tutti i prughjetti rimanenti sò stati posposti finu à l'annu prossimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*