Novi veiculi di u sistema ferroviariu venenu à Kayseri

I novi veiculi di u sistema ferroviariu venenu à Kayseri: u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Celik, hà esaminatu in situ i novi veiculi di u sistema ferroviariu, chì sò sempre in produzzione in Ankara. U presidente Çelik hà dettu chì a qualità di u trasportu publicu aumenterà ancu più cù i veiculi chì cumincianu à serve in a prima mità di u 2016.

Sindaco Metropolitanu Mustafa Celik, Bozankayavistu i tramvii fatti da ingegneri turchi cù 100% capitale domesticu à e facilità di . U presidente Mustafa Çelik, chì hà esaminatu u veiculu di u tram di a cità, chì hè longu 33 metri è custituitu di moduli 5, durante a fase di produzzione, hà ancu ricevutu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di i veiculi chì serviranu in Kayseri.

Esprimendu chì i novi veiculi di u sistema ferroviariu di 392 persone cumincianu à serve in Kayseri da a prima mità di u 2016, u presidente Mustafa Çelik hà nutatu chì cù l'arrivu di 30 tram in costruzione, portanu a qualità di u trasportu publicu in a nostra cità à un livellu assai più altu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*