L'offerta di u pianu maestru di a logistica di Turchia hè in strada

L'offerta per u Pianu Maestru di Logistica in Turchia hè in strada: L'offerta si terrà finu à a fine di l'annu per u Pianu Maestru di Logistica in Turchia, chì hè prevista per esse preparatu per aumentà a cumpetitività di u settore logisticu turcu è per ghjunghje à u scopu di l'esportazione per 2023, è u pianu sarà messu in vigore in 2018.

U novu travagliu di licitazione per a preparazione di u Pianu Maestru di Logistica Turchia, chì hè statu licitatu in lugliu, ma hè statu annullatu per via di offerte insufficienti, hè ghjuntu à a fine. L'offerta serà fatta finu à a fine di l'annu per u serviziu di cunsulenza per a Preparazione di u Pianu Maestru di Logistica Turchia. Hè previstu chì u prucessu di preparazione di u pianu maestru, chì duverà 3 anni, cumincià à piglià forma in 2016, è u pianu sarà cumplettamente operativu à u principiu di 2018. L'offerta per u Pianu Maestru di Logistica di Turchia, chì hè prevista per esse preparatu per aumentà a cumpetitività di u settore logisticu turcu è per ottene u scopu di l'esportazione per 2023, hè stata lanciata in lugliu, ma l'offerta hè stata annullata perchè ùn ci era micca abbastanza. offerte. U travagliu di l'uffiziu hà ripresu per u Pianu Maestru, chì hè previstu per esse licitatu à a fine di l'annu. U "Planu Maestru di Logistica di Turchia", chì hè preparatu per esse implementatu in u quadru di u 10u Pianu di Sviluppu, serà preparatu per stabilisce l'infrastruttura di a legislazione logistica, è serà fatta a definizione di paesi, centri è basi di logistica domestica. I principii di stallazione è funziunamentu seranu determinati per questi lochi, è classificazioni seranu fatte. Inoltre, serà assicuratu chì i standard di i travaglii da esse realizati in u scopu di u pianu maestru sò determinati.

U pianu durà 3 anni

U prucessu di preparazione di u pianu maestru di 3 anni hè previstu di piglià forma in 2016, per esse cumpletu in 2017, è entre in opera à principiu di 2018. Cù l'implementazione di u pianu maestru, hè previstu di preparà a legislazione logistica in u stessu annu. U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione serà rispunsevule per u pianu maestru, è i Ministeri di l'Ambiente è l'Urbanizazione, l'Energia, l'Ecunumia è a Dogana è u Cummerciu cuntribuiscenu ancu.

Impiegazione per 400 mila persone In Turchia, chì agisce cum'è un centru di trasportu o ligame trà i paesi vicini per via di a so situazione geografica; U trasportu terrestre, aereu, marittimu è ferroviariu hè realizatu. U settore di trasportu è logistica, in quale 3 cumpagnie naziunali è internaziunali operanu in Turchia, furnisce impieghi per 400 mila persone. Cuntinuendu a so tendenza di crescita per via di l'aumentu di u voluminu di u cummerciu esteru di Turchia, u settore face u so pesu sentitu micca solu in u duminiu domesticu, ma ancu in l'arena internaziunale, cù a cuntribuzione di l'investimenti di u settore publicu è privatu in l'infrastruttura di trasportu è logistica. U settore di trasportu è logistica hè previstu di aumentà u so vantaghju cumpetitivu cù u pianu da esse preparatu.

60 miliardi di destinazione d'investimentu

L'autorità dichjaranu chì l'industria logistica hà bisognu di regulazioni uniche chì rispondenu à i bisogni oltre ciò chì esiste in a legislazione naziunale è internaziunale. Fighjendu l'obiettivi di u 2023, u rinfurzamentu di l'"infrastruttura logistica" vene in primura. Per d 'altra banda, hè dichjaratu chì a cuntribuzione di u settore logisticu à i miri di u cummerciu esteru di 2023 serà grande. Hè dichjaratu chì l'investimentu tutale destinatu à u settore in 2023 supererà i 60 miliardi di lire cù i centri logistichi previsti è l'infrastruttura logistica mejorata. Hè previstu chì in 2023, Turchia diventerà u centru logisticu di a regione.

Chì duverà u Pianu Maestru di Logistica à l'industria?

• Investimenti da fà in u settore logisticu seranu pianificati.
• Integrità è standard venenu à l'investimenti.
• Chì tipu di vantaghji logistichi ogni regione hà è i benefici à longu andà seranu chjaru.
• A sensibilità ambientale vinarà in prima.
• Tutti i dati numerichi ligati à a logistica ùn saranu più oscuri.
• Siccomu a logistica hè un spaziu chì cuncerna parechji ministeri è istituzioni, ci vole tempu per piglià una decisione cumuna. Un pianu maestru da mette in avanti apre a strada per sti istituzioni per seguità una pulitica cumuna è accelerà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*