soprone-Halkalı Accordu di serviziu di trenu di bloccu ROLA

soprone-Halkalı Accordu di serviziu di treni di bloccu ROLA: U direttore generale di TCDD, Emin Tekbaş, hà dettu chì i servizii di treni di bloccu ROLA da esse utilizati in u trasportu di merci trà Turchia è Ungheria principiaranu in dicembre.

À a riunione di u Gruppu di Travagliu Ferroviaria Turco-Ungherese tenuta à u Ministeru di u Sviluppu Naziunale Ungherese, hè statu decisu di inizià i servizii di treni di bloccu ROLA per esse utilizatu per u trasportu di merchenzie trà i dui paesi in dicembre.

Emin Tekbaş, Vice Direttore Generale è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà dettu in a so dichjarazione à u currispundente AA, "Sopron-Halkalı U primu di i servizii di treni di bloccu (ROLA) trà si terrà in dicembre. Cù stu trasportu, hè previstu di trasportà i corpi di camioni per ferrovia invece di strada. "Stu sistema di trasportu darà grandi vantaghji in quantu à l'impattu ecunomicu è ambientale", disse.

Nutendu chì l'accordu firmatu sustenerà l'aumentu di u voluminu cummerciale è a cooperazione trà Turchia è Ungheria, Tekbaş hà dettu: "In cunfurmità cù a decisione presa da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru ungherese Viktor Orban, avemu da principià i servizii di treni in bloccu mutuale in Dicembre per sustene l'aumentu di u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi. "Cù sta linea, cunnettamu u populu turcu è ungherese", disse.

In cunfurmità cù a decisione presa à a riunione di u Gruppu di Travagliu Ferroviario Turco-Ungherese, a Cummissione Economica Joint Turchia-Ungheria 2nd Term l'annu passatu, u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, TCDD è u Ministeru di Sviluppu Naziunale Ungherese, Ferrovie Ungheresi (MAV), Gysev Cargo è Rail Cargo Hè statu creatu cù a participazione di .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*