L'ultima curva in a privatizazione di TCDD

L'ultimu angulu in a privatizazione di TCDD: AKP hà rimbursatu e so maniche per finisce a privatizazione di a Republica di Turchia State Railways (TCDD). L'AKP avia preparatu un regulamentu in 2013 basatu nantu à a lege chì hè stata promulgata in 2015 è hà iniziatu u prucessu di privatizazione di e ferrovie sottu u nome di "liberalizazioni". In u regulamentu publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 2 di maghju di u 2015, i prucedure è i principii di travagliu di e cumpagnie private di trasportu di merci è passeggeri chì operanu in u sistema ferroviariu naziunale sò stati determinati, è i servizii suburbani realizati da TCDD in metropoli cum'è Istanbul, Ankara è Izmir sò stati ancu aperti à u settore privatu in u scopu di u regulamentu. AKP hà annunziatu chì a ristrutturazione di TCDD serà cumpletata è chì u trasportu di merci è di passageri ferroviari serà apertu à l'imprese ferroviarie private cù u Programma à Medium Term 11-2015 publicatu in a Gazzetta Ufficiale l'2016 d'ottobre 2018.

U NUMRU DI IMPIEGATI SERA RIDUTU
Parlendu à Aydınlık, Şerafeddin Deniz, presidente di u Trasportu Turcu-Sen affiliatu à Turchia Kamu-Sen, hà dettu chì e zone di prufittu sò aperte à u settore privatu, è hà dettu: "A privatizazione di TCDD hè inaccettabile". Dichjarà chì ùn hè micca pussibule chì a privatizazione sia successu, Deniz hà dettu: "Tutti i paesi europei anu fattu questu. Ma parechji anu avutu a retrocede. I paesi chì avemu intervistatu sò estremamente infelici chì passanu per una tale ristrutturazione. U benefiziu previstu ùn hè statu ottenutu in alcunu di elli. Ùn hè pussibule chì sta lege di liberalizazione dà u benefiziu previstu. A privatizazione ùn hè micca pussibule quì. Nè e ferrovie statali nè sapemu induve sta impresa portarà ", disse. Deniz hà cuntinuatu cusì: "Railways, Transport Inc. Una cumpagnia chjamata I Ferrovii seranu divisi in dui, Transport Inc. è cum'è TCDD. Cù sta lege, a via per a privatizazione di e ferrovie hè stata aperta. Duranti stu prucessu, quelli chì travaglianu nantu à a ferrovia saranu gradualmente fusi. Seranu mandati à altre istituzioni o ritirate di forza quelli chì u so mandatu scade. In altre parolle, a manu di u statu serà ritirata da questa zona ".

LOCAZIONI PROFITABLE À U SETTORE PRIVATU!
Ricordendu chì e zoni prufittuali resteranu cù u settore privatu è e zoni senza prufittu seranu lasciate à u statu, Deniz hà dettu: "AKP prumetti di privatizà tutte e ferrovie in u prugramma à Medium Term annunciatu. Ma privatizà TCDD ùn hè micca cusì faciule. Induve pudete privatizzate, pudete privatizà una certa parte di u trasportu di merci, u trasportu di merci in regioni induve i dipositi di minerali anu un altu putenziale di trasportu di carichi. Perchè se u settore privatu hà da guadagnà soldi, s'ellu hà da fà un prufittu, s'ellu pò guadagnà qualcosa in forma di ingressu, farà trasportu quì. S'ellu ùn hà micca ingressu, ùn vene micca à fà u trasportu quì. Per esempiu, ùn pudete micca privatizà a linea Malatya-Tatvan, Kayseri-Adana, perchè ùn ci hè nunda di purtà à u settore privatu. Dunque, u trasportu ferroviariu in i lochi chì ùn viaghjanu micca, i lochi chì ùn pudemu micca uperà bè, i lochi induve ùn ci sò micca investimenti infrastrutturali è e cundizioni geografiche ùn sò micca adattati, vale à dì, unità completamente perdite, fermanu sempre in u statu. Lochi chì facenu soldi è prufitti seranu dati à u settore privatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*