3ª Decisione Ponte da DIDDK: "Considerate a so decisione di annullà l'esenzione EIA

3rd Bridge Decision from DIDDK: Cunsiderate a decisione chì annulla l'esenzione di l'EIA: Cunsigliu di e camere di litigazione amministrativa di u Statu (DIDDK), Valutazione di l'impattu ambientale di a Corte Costituzionale (EIA)) In cunsiderà a so decisione di annullà a mudificazione di a lege chì hà purtatu l'esenzione, u Cunsigliu di Statu annunziò à l'unanimità a decisione di l'Amministrazione 3, chì hà alluntanatu a strada per l'esenzione di u 2014u Ponte di u Bosforu da l'EIA.

DIDDK hà vulsutu ch'ellu sia esaminatu di novu, tenendu in contu a decisione di a Corte Custituziunale.

DIDDK, 14a Camera di u Cunsigliu di Statu, '3. Hà rignatu chì a decisione di l'esenzione di Köprü da u prucessu EIA ùn hè micca illegale. A decisione, presa à l'unanimità da u presidente di u cunsigliu è 14 membri, hè stata risolta u 25 di marzu di u 2015.

RE-DECIDE CU A DECISIONE DI A CORTE COSTITUZIONALE IN CONSIDERAZIONE
DIDDK, chì hà dumandatu a decisione di a 14a Camera di u Cunsigliu di Statu per esse rivalutatu dopu à a decisione di annullamentu di a Corte Custituziunale, hà inclusu e seguenti dichjarazioni in a so decisione: Hè cunsideratu chì una decisione deve esse tornata da a Camera. , tenendu in contu sta materia, postu chì a frasa "hè inconstituziunale" è hè stata decisa à esse annullata.

"I PROCESSI EIA DEVERU ESSERE INIZIATI ASAP"
Cummentendu a decisione di DIDDK, l'avucatu di a Càmera di Architetti Can Atalay hà dichjaratu chì i prucessi EIA duveranu esse iniziati in cunfurmità cù u so scopu è senza esse trascurati, è hà dettu: "I prucessi EIA ùn sò mai stati implementati per u 3u Ponte, chì hà distruttu seriamente i Foreste di u Nordu. di Istanbul. I prucessi EIA duveranu esse iniziati u più prestu pussibule in tutti i prughjetti induve u prucessu EIA ùn hè micca applicatu, cum'è u 3rd Bridge è u 3rd Airport.

QU HA DECIDEU U CONSIGLIU ?
A Camera 14 di u Cunsigliu di Statu, cù a so decisione di u 27 d'ottobre di u 2013, hà rignatu chì l'articulu di u regulamentu chì esclude u 3rd Bridge da u prucessu EIA hè "micca contru à a lege". A decisione, chì appruva a custruzzione di u 3u Ponte, chì hà cambiatu cumplettamente l'assi di vita in u nordu di Istanbul è chì hè sempre in custruzzione, senza esse sottumessi à i prucessi EIA, hè statu appellu da a Càmera di l'Architecti, a Càmera di a Cità. I pianificatori, a Càmera di l'Architetti di u Paesaghju, a Càmera di l'Ingegneri Ambientali è l'Associu Cullettivi Ecologicu.

COSA DICE A CORTE COSTITUZIONALE RIGUARDU L'ESENZIONE EIA
Per svià u prucessu EIA, in quale l'impatti ambientali di u prugettu sò determinati scientificamente mentre un prughjettu hè fattu, a frasa "... a fase di pianificazione hè passata è u prucessu di licitazione hà iniziatu ... ö" in l'articulu temporale 3 hè stata. annullatu u 3 di lugliu di u 2014, cum'è inconstituziunale da a Corte Custituziunale. EIA hè diventatu ubligatoriu per tutti i prughjetti chì ùn sò micca stati ancu messu in pruduzzione o operazione, vale à dì incomplete, cù l'abulizione di sta clausola, chì permette mega-progetti cum'è u 3rd Bridge, 3rd Airport, Ilısu Dam, Akkuyu nuclear power plant. , chì sò direttamente ligati à l'ambiente, da esse custruitu senza esse sottumessi à prucessi EIA. U 3 di maghju di u 29, a cerimonia di inaugurazione di u 2013u Ponte, chì hè sempre in custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*