U cuntrattu di u Prughjettu di u telefuninu di Kastamonu hè firmatu

U cuntrattu di Kastamonu Cable Car Project hè statu firmatu: l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia di u Nordu (KUZKA) hà firmatu u cuntrattu di supportu finanziariu per u Prughjettu di Telecabina di Kastamonu City Center cù a Municipalità di Kastamonu in u scopu di u Programma di Supportu Finanziariu di u Sviluppu di l'Infrastruttura Regionale 2015 (BAP2).

In u scopu di u prugramma di supportu finanziariu per u sviluppu di l'infrastruttura regionale 2015, u cuntrattu di supportu finanziariu per u prughjettu "Kastamonu Provincial Center Cable Car Project" hè statu firmatu da u vice sindaco di Kastamonu Ahmet Sevgioğlu è u secretariu generale di KUZKA Ramazan Çağlar in l'uffiziu di u sindaco di a municipalità di Kastamonu.

In u scopu di u prugettu, KUZKA hà furnitu un sustegnu finanziariu di 3,6 million TL, chì hè 28 per centu, à u prughjettu "Kastamonu City Center Cable Car Project" cù un budgetu di 1 milioni TL, chì serà custruitu da a municipalità di Kastamonu in a cità. centru, mentri a municipalità di Kastamonu furnisce 2.6 milioni di TL à u prugettu.

Mentre chì u trasportu aereu serà furnitu trà a Torre di l'Orologio è a Seyrangah Hill cù a funivia longa di 1 chilometru da esse custruitu in u centru di a cità di Kastamonu, u prugettu hà ancu scopu di rinvià u turismu di Kastamonu.