TCDD Tasimacilik AS principia l'operazioni in a prima mità di u 2016

TCDD Taşımacılık AŞ inizia a operare in a prima metà di u 2016: TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè stata creata in u scopu di u regulamentu chì hà apertu a strada per a liberalizazione di e ferrovie, hè prevista per esse stabilita in a prima metà di u 2016.

U travagliu preparatori per a creazione di TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè statu creatu in u scopu di u regulamentu chì apre a strada per a liberalizazione di e ferrovie, cuntinua. Mentre u serviziu di cunsulenza tecnica da l'Unione Europea (UE) cuntinueghja, a cumpagnia hè prevista per esse stabilita in a prima mità di 2016.

Cù a Legge nantu à a Liberalizazione di u Settore Ferroviariu Turcu, chì hè stata promulgata l'1 di maghju 2013 per stabilisce u quadru legale è strutturale di u settore ferroviariu in cunfurmità cù a legislazione di l'UE, un novu prucessu hè statu intrutu in u trasportu ferroviariu. I preparativi per a furmazione di TCDD Taşımacılık AŞ, chì saranu stabiliti in u scopu di u regulamentu chì apre a strada per a liberalizazione di e ferrovie, cuntinueghjanu. A ristrutturazione di TCDD cuntinueghja. In a prima mità di u 2016, a separazione di TCDD è TCDD Taşımacılık AŞ serà finita. Cusì, u trasportu di carichi è di passageri serà apertu à a cumpetizione, è u settore privatu avarà l'uppurtunità di fà u trasportu ferroviariu cù i so treni è u persunale.

2 anni di serviziu di cunsulenza

Dopu à a promulgazione di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia, chì include l'apertura di l'infrastruttura ferroviaria à u settore privatu, i studii in quantu à l'accordi da esse fatti in a legislazione cuntinueghjanu. Un serviziu di cunsulenza tecnica di 2014 anni hè ricevutu da esperti di l'UE chì copre l'anni 2015-2. In questu modu, hè destinatu à assicurà una cumpetizione uguale, libera, ghjusta è sustinibule in u settore. Dopu à u serviziu di cunsulenza, TCDD Taşımacılık AŞ hè previstu di esse stabilitu l'annu prossimu. I travaglii di trasportu seranu realizati da a cumpagnia di nova creazione. Da questa data, u settore puderà esse liberalizatu cumplettamente è i studii di licenze seranu iniziati per l'imprese ferroviarie per u settore privatu per fà u trasportu.

5 anni di sustegnu di u guvernu

L'assistenza statale à TCDD Tasimacilik AS continuerà per 5 anni. Hè previstu chì a gestione di TCDD Taşımacılık AŞ, chì duverà cumpete cù u settore privatu cù a liberalizazione è averà più iniziativa per via di esse una sucietà per azioni, svilupperà diverse pulitiche in quantu à novi prughjetti è tariffi.

9 milioni di passageri trasportati in 69 mesi

9 milioni di passageri sò stati trasportati in 69 mesi TCDD, chì opera 292 treni di merci in blocchi ogni ghjornu, sia naziunali sia internaziunali, hà purtatu 2014 milioni 28 mila tunnellate di carica in 747. TCDD, chì hà aumentatu a quantità annuale di carichi chì trasporta da u 2002 da 97 per centu, hà ancu aumentatu i so ingressi da 326 per centu. In i primi 9 mesi di questu annu, TCDD hà trasportatu un totale di 51 milioni di passageri, di i quali 384 milioni 69 mila eranu suburbani. In u listessu periodu, hà purtatu 19 milioni 16 mila tunnellate di carica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*