U travagliu di u prughjettu di u funiculu di Gölcük hè statu finitu

U travagliu di u prughjettu di u funiculu di Gölcük hè statu finitu: U prughjettu di u funiculu chì deve esse custruitu in Gölcük hè statu finitu. U prughjettu, fattu da a cumpagnia austriaca Ropes, hè statu mandatu à a municipalità di Bolu. In u novu prughjettu, a linea di funivia chì parte da Karacasu si estenderà à Gölcük, u Lavu Seben è Kartalkaya.

Cù l'iniziativi di u sindaco Alaaddin Yılmaz, i disegni di u prugettu in quantu à a linea di funivia chì deve esse custruitu in Karacasu sò stati dati à a cumpagnia austriaca Ropes, è stu costu hè statu cupertu da l'Agenzia di Sviluppu di Marmara Orientale.

A cumpagnia Ropes hà preparatu u prughjettu di a linea di funivia è l'hà purtatu à a municipalità di Bolu. Avà, a municipalità metterà una licitazione per u prughjettu di implementazione è a prima scavà per a custruzzione di u prugettu serà fatta in a primavera chì vene.

A strada di a linea di funivia, chì prima era cunsiderata da Karacasu à Gölcük, hè ancu allargata. In u novu prughjettu, a linea di funivia chì parte da Karacasu si estenderà à Gölcük, u Lavu Seben è Kartalkaya. Quandu u prugettu di telecabina hè implementatu, farà una grande cuntribuzione à u sviluppu di a regione in quantu à u turismu.