Çukurova è u Sudeste si avvicinanu cù e rete di treni à alta velocità

Çukurova è u Sud-Est si avvicinanu cù e rete di treni à alta velocità: Cù a reta di treni à alta velocità chì deve esse stabilita da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) in u scopu di u "Progettu Variante Akçagöze-Başpınar", a distanza di trasportu. trà a regione di Çukurova è a Regione di l'Anatolia Sud-Est serà accurtata.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da i funzionari di TCDD, u travagliu in u scopu di u prugettu, chì hè statu mandatu u 6 di settembre di u 2013, cuntinua senza interruzzione.

Grazie à u prughjettu, chì deve esse cumpletu in 180 cù un investimentu di 2017 milioni di lira, i rilazioni trà e duie regioni, chì anu una rete industriale è cummerciale forte, seranu più rinfurzati. Questa linea di 27 chilometri, chì ùn hè quasi micca preferita in u trasportu di passageri cù i vechji ferrovie è raramente usata in u trasportu di merchenzie, hè prevista per esse rinnuvata cù un trenu d'alta velocità chì pò ghjunghje à una vitezza di 120 chilometri.

Dui tunnelli di 5,2 chilometri di lunghezza sò stati custruiti nantu à a linea induve u travagliu cuntinueghja. U travagliu di u primu di sti tunnel, chì hè longu 2 metri, hè statu finitu è ​​u tunnel hè apertu. A seccione di 820 metri di u sicondu tunnel, chì hè longu 3 mila 428 metri, hè stata finita, è u travagliu nantu à e sezioni restante cuntinueghja rapidamente.

A fabricazione di 4 culverts è 1 ponte in u prugettu hè stata finita. Ancu s'ellu copre una distanza di 27 chilometri, sta linea, chì hè stata superata in circa 45 minuti per via di cundizioni geografiche difficili, serà ridutta à 13 chilometri quandu u prucessu di rinnuvamentu hè cumpletu è pò esse attraversatu in 10 minuti.

  • Finirà prima di ciò chì era previstu

Salih Akçadağ, direttore di a cumpagnia di l'imprenditore, hà dettu à u currispundente AA chì u travagliu nantu à u prugettu avanza cù difficultà per via di e cundizioni difficili di u terrenu. Malgradu questu, Akçadağ hà spiegatu chì i travaglii puderanu esse finiti prima di u tempu destinatu è hà dettu: "U prughjettu era previstu per esse finitu in 2017, ma avemu u scopu di finisce versu u 2016u mese di 9. "Sperendu, se nunda va male, finiremu u nostru travagliu prima di l'aspittatu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*